#WeLoveFashion | Τα notos καλωσορίζουν τη νέα σεζόν με την πιο ξεχωριστή εμπειρία shopping

Ανανεώστε το στιλ σας με τη βοήθεια των notos.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Το φθινόπωρο είναι η ιδανική εποχή του χρόνου για την ανανέωση της γκαρνταρόμπας και του στιλ μας, υιοθετώντας τις επικρατέστερες τάσεις της μόδας για τη σεζόν Fall/Winter 2022. Πολύτιμη βοήθεια σε αυτή τη διαδικασία που θα μεταμορφώσει το ντύσιμό μας είναι τα notos, που υποδέχονται τη νέα σεζόν με τον καλύτερο τρόπο. Πιο συγκεκριμένα, τα notos παρουσιάζουν το concept #WeLoveFashion τόσο μέσα από τις εντυπωσιακές βιτρίνες που έχουν δημιουργήσει στα πολυκαταστήματα όσο και μέσα από το site και τα social media.

#WeLoveFashion | Τα notos καλωσορίζουν τη νέα σεζόν με την πιο ξεχωριστή εμπειρία shopping

Για την παρουσίαση της συλλογής που αφορά το φθινόπωρο του 2022, τα notos δημιούργησαν ξεχωριστά patterns με στοιχεία του Instagram και του notos.gr που διακόσμησαν το εσωτερικό των βιτρινών και στα 4 πολυκαταστήματα. Στις νέες collection, μπορεί κανείς να βρει τα color trends της σεζόν αλλά και όλες τις τάσεις που παρουσιάστηκαν στα fashion weeks.

notos

Πρόκειται για μία ξεχωριστή και δημιουργική πρωτοβουλία των notos που αγαπούν την μόδα και την ομορφιά και επιθυμούν να γοητεύσουν τους όσους κάνουν τις αγορές τους στα πολυκαταστήματα. Ταυτόχρονα, προσφέρουν σε γυναίκες, άντρες και παιδιά ακριβώς ό,τι χρειάζονται για να δημιουργήσουν μία ολοκληρωμένη γκαρνταρόμπα για τη νέα εποχή. Άλλωστε, η ποικιλία σε brands είναι τόσο μεγάλη ώστε είναι δεδομένο πως ο καθένας μπορεί να βρει ακριβώς ό,τι χρειάζεται. Μερικά από τα brands που θα βρείτε στα πολυκαταστήματα notos είναι τα Hugo Boss, Boggi, American Vintage, Twinset, Iceberg, Suncoo, DKNY καθώς και των ήδη καθιερωμένων Lacoste, Gant, Patrizia Pepe, IRO, The Bostonians, BA&SH, Dune London, KOCCA και πολλά ακόμα.

notos

Φέτος όμως, ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν και οι βιτρίνες των πολυκαταστημάτων notos. Εκεί, μπορείτε να βρείτε ανανεωμένα QR codes, τα οποία οδηγούν σε μία ειδική σελίδα του notos.gr και στα προϊόντα που εμπεριέχονται στις βιτρίνες κάθε πολυκαταστήματος. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να κάνετε ακόμα πιο εύκολα τις ηλεκτρονικές αγορές σας από το κινητό σας. Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί άλλη μία δράση στην στρατηγική του omni customer journey.

notos

Ανακαλύψτε περισσότερα για το #welovefashion mood, κάνοντας μία επίσκεψη στα πολυκαταστήματα notos σε Αθήνα, Πειραιά, Θεσσαλονίκη και Καλαμάτα και στο notos.gr.