
Σε όλα τα άρθρα μόδας που απευθύνονται στις τάσεις κάθε νέας σεζόν και στο ντύσιμο κάθε εποχής, θα εντοπίσεις να αναφέρεται συχνά η λέξη "ανανέωση". Η ανανέωση δεν είναι απλά απαραίτητη στο στιλ μας, είναι απαραίτητη στη ζωή μας γενικά. Όλοι νιώθουμε την ανάγκη ανά διαστήματα να κάνουμε restart με νέα διάθεση - άλλα ίδια καρδιά και ψυχή. Κάπως έτσι, ένας από τους πιο δημοφιλείς ελληνικούς shopping προορισμούς, τα πολυκαταστήματα notos, περνούν σε μία νέα εποχή αποκτώντας νέα οπτική ταυτότητα και επικοινωνία. Διατηρώντας, βεβαίως, τα καλύτερα στοιχεία της κληρονομιάς τους, αυτά με τα οποία μεγάλωσαν γενιές και γενιές, τα notos κάνουν ένα άλμα στο μέλλον και χτίζουν το "new brand identity" για να υποδεχτούν και τις νεότερες γενιές καταναλωτών σ' αυτό το ταξίδι τους που ξεκίνησε σχεδόν ένα αιώνα πριν στην Αθήνα.
H νέα ταυτότητα των πολυκαταστημάτων notos
Μία βόλτα έξω από τις βιτρίνες των πολυκαταστημάτων notos θα αντιληφθείς αμέσως τη φρεσκάδα και την ενέργεια της αλλαγής. Το χαρακτηριστικό logo των notos, η μαργαρίτα, εμφανίζεται ανανεωμένη σε πιο μίνιμαλ και σύγχρονη μορφή, ενώ η παρουσία της ενισχύεται από μοντέρνα εικαστικά σε διακριτά σχήματα και χρώματα, που θα τα συναντήσεις τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό των καταστημάτων. Τα νέα εικαστικά θα σε κάνουν να νιώσεις οικειότητα και εμπιστοσύνη και θα σου φτιάξουν τη διάθεση ενώ εισέρχεσαι σ' στους ανανεωμένους και αναβαθμισμένους με τα καλύτερα brands χώρους των πολυκαταστημάτων, θα νιώσεις πραγματικά υπέροχα.
Διαβάστε τη συνέχεια στο missbloom.gr