Audrey Hepburn | Δέκα εμφανίσεις από τις ταινίες της που έμειναν στην ιστορία

Από το Breakfast at Tiffany's, μέχρι το Roman Holiday, τα περισσότερα από τα looks της παραμένουν επίκαιρα μέχρι σήμερα.

Μία γυναίκα με πραγματική αίσθηση του στιλ, με υψηλή αισθητική και μοναδική θηλυκότητα, ήταν σίγουρα η Audrey Hepburn. Το γεγονός ότι διάσημοι φωτογράφοι όπως οι Richard Avedon, Cecil Beaton και Irving Penn ήθελαν τόσο πολύ να απαθανατίσουν μία εικόνα της -και τελικά το έκαναν- δεν είναι έκπληξη μιας και γυναίκες με την αβίαστη κομψότητα και την πηγαία, αληθινή ομορφιά της Hepburn δεν γεννιούνται συχνά. 

Κέρδισε βραβεία Όσκαρ, άφησε το στίγμα της στη μόδα και ήταν μια ανιδιοτελής φιλάνθρωπος μέχρι το τέλος της, γι' αυτό και για πολλούς ακόμα λόγους, συνεχίζει να εμπνέει μέχρι και σήμερα. Η εικόνα της έχει περάσει στην αιωνιότητα χάρη στις 30 περίπου ταινίες στις οποίες έχει πρωταγωνιστήσει, αλλά και χάρη στις φωτογραφίες που φρόντισαν να απαθανατίσουν μερικοί από τους πιο σπουδαίους καλλιτέχνες του 20ου αιώνα. 

Η Audrey τα έμαθε όλα, ακριβώς όπως η Eliza Doolittle, και μεταμορφώθηκε από ένα νεαρό κορίτσι σε πραγματική σταρ. Έμαθε πώς να μιλάει, πώς να στέκεται και βασικά έμαθε να ζει με τα ελαττώματά της, είτε αυτά ήταν πραγματικά, είτε βρίσκονταν απλώς στη φαντασία της (πίστευε ότι ήταν πολύ ψηλή και ότι έχει πολύ μεγάλα αυτιά και πόδια). 

Μπορεί να μην ήταν ικανοποιημένη πλήρως με την εμφάνισή της, για πολλά χρόνια, γι' αυτό άλλωστε όταν ο Antony Beauchamp της ζήτησε να τη φωτογραφίσει στα παρασκήνια του Cambridge Theatre αρνήθηκε ευγενικά, όμως έμαθε σε όλους τι σημαίνει η αβίαστη κομψότητα και το στιλ χωρίς ίχνος προσπάθειας.

Μέσα από τους ρόλους της ενισχύθηκε πλήρως το προφίλ της ως fashion icon. Ακολουθούν δέκα looks από τις πιο γνωστές της ταινίες, τα οποία έχουν μείνει στην ιστορία. 

How to steal a million 1966

How to steal a million 1966

H Audrey εδώ έπαιξε τον ρόλο της Nicole που ήταν η κόρη του Charles Bonnet, πλαστογράφου έργων τέχνης. Τα κοστούμια της ταινίας σχεδίασε ο Hubert de Givenchy και ένα από τα looks που ξεχωρίζουν μέχρι και σήμερα είναι το λευκό σύνολο που αποτελούταν από '60s two piece, ζιβάγκo τοπ από μέσα, καλσόν με διακριτικό σχέδιο και γόβες με χαμηλό τακούνι, ένα outfit που θα μπορούσε να είναι και σύγχρονο. 

Wait until Dark 1967

Wait until Dark 1967

Μπορεί να έχασε το Όσκαρ Α' Γυναικείου ρόλου από την Catherine Hepburn, σ' αυτή την ταινία, όμως το λευκό απλό πουλόβερ της παραμένει επίκαιρο μέχρι και σήμερα. Ποιος δεν θα μπορούσε να το φορέσει, συνδυάζοντάς το με κάποιο σύγχρονο κομμάτι; 

Two for the Road 1976

Two for the Road 1976

Σε ένα από τα ταξίδια της, η Joanna, δηλαδή η Audrey Hepburn, εμφανίζεται με το σύνολο της φωτογραφίας. Λευκά γυαλιά ηλίου, αντιπροσωπευτικά της Space Age που έφερε την επαναστάση στη μόδα, λίγα χρόνια πριν την ταινία και ένα πλεκτό co-ord σετ από crop top και σορτς. Θα μπορούσε κάλλιστα να είναι ένα look από το καλοκαίρι που μόλις πέρασε.  

My fair Lady 1964

My fair Lady 1964

Αυτό το outfit της Eliza Doolittle -την οποία υποδύθηκε η Hepburn- σίγουρα δεν είναι σύγχρονο όμως είναι iconic και μάλιστα ήταν η έμπνευση για το outfit της πρώτης σκηνής της Kate Winslet στον Τιτανικό. Τα κοστούμια της ταινίας σχεδίασε ο Cecil Beaton, οποίος -όπως ήταν αναμενόμενο- κέρδισε και το Όσκαρ για την εξαιρετική δουλειά που έκανε. 

Charade 1963

Charade 1963

Όταν ο άντρας της Reggie δολοφονείται, λίγο πριν του ζητήσει διαζύγιο, τα πράγματα γίνονται ιδιαίτερα δύσκολα και επικίνδυνα για την ίδια. Η Audrey Hepburn εδώ ήταν η κυνηγημένη χήρα που προσπαθούσε να γλιτώσει από έναν δολοφόνο και φυσικά το έκανε με στιλ. Το look της στον τηλεφωνικό θάλαμο, με το υπέρκομψο μαντήλι στα μαλλιά, την καμπαρντίνα και τα μαύρα γυαλιά ηλίου, είναι πραγματικά iconic. 

Breakfast at Tiffany's 1961

Breakfast at Tiffany's 1961

Ίσως είναι το μοναδικό look για το οποίο δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις, καθώς αυτό το Givenchy φόρεμα που σχεδίασε ο Hubert για την Audrey και την ταινία Breakfast at Tiffany's είναι το πιο αναγνωρίσιμο little black dress στην ιστορία της μόδας. Το εν λόγω φόρεμα πουλήθηκε πολύ αργότερα από τον οίκο Christies για 807 χιλιάδες δολάρια. 

Love in the afternoon 1957

Love in the afternoon 1957

Αντιπροσωπευτικό του New Look που είχε συστήσει ο Christian Dior το 1947, αυτό το μαύρο φόρεμα με το οποίο εμφανίζεται η Ariane Chavasse (Audrey Hepburn) στην ταινία, έφερε την υπογραφή του Hubert de Givenchy. Μπορεί να έχουν περάσει πάνω από 60 χρόνια από τη δημιουργία του, όμως παραμένει εξαιρετικά επίκαιρο και θα μπορούσε να φορεθεί ακόμα και τώρα. 

Roman Holiday 1953

Roman Holiday 1953

Η πριγκίπισσα Anna, δηλαδή η Audrey Hepburn, ξεκινάει ένα πολυδιαφημισμένο ταξίδι στις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες. H Ρώμη είναι ο προορισμός στον οποίο αρχίζει να επαναστατεί και έτσι εμφανίζεται και με αυτό το look, το οποίο κατάφερε να κάνει το κλασικό, λευκό πουκάμισο πιο επίκαιρο από ποτέ. Συνδυασμένο με μία A-line φούστα και με φουλάρι στο λαιμό, ήταν casual, chic και με απόλυτα διαχρονικό χαρακτήρα που και τώρα μοιάζει εξαιρετικά επίκαιρο. 

Funny Face (1957)

Funny Face (1957)

Ποιος μπορεί να ξεχάσει αυτό το κόκκινο φόρεμα με το οποίο πόζαρε η ηθοποιός μπροστά στη Νίκη της Σαμοθράκης στο Λούβρο; O Hubert de Givenchy βρίσκεται πίσω και από αυτό το outfit, το οποίο, μαζί με το ροζ cape dress, ενέπνευσε και την Clare Waight Keller στις πρόσφατες συλλογές της για τον ιστορικό οίκο. 

Sabrina 1954

Sabrina 1954

Λευκό, με ασύμμετρο τελείωμα και περίτεχνο κέντημα, το φόρεμα αυτό της Sabrina Fairchild, έφερε την υπογραφή του Hubert de Givenchy έχει μείνει στην ιστορία. Δημοπρατήθηκε το 2017 μαζί με άλλα κομμάτια από τη συλλογή Debbie Reynolds και Carrie Fisher και είναι σίγουρα ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα που έχει φορέσει ποτέ η Hepburn στον κινηματογράφο.