Αυτά είναι τα κοινά στοιχεία που έχουν τα πιο διάσημα fashion brands του πλανήτη

Από τον οίκο Gucci μέχρι τον Off-White αυτά τα χαρακτηριστικά φωνάζουν "επιτυχία".

Για δύο χρόνια το Lyst, η μηχανή αναζήτησης που ασχολείται με τη μόδα, ανέλυε δεδομένα από την συ��περιφορά περίπου 9 εκατομμυρίων online καταναλωτών. Παρατηρούσε το τι ψάχνουν, τι προσέχουν και τι τελικά αγοράζουν από περίπου 12 χιλιάδες σχεδιαστές και online stores. 

Σε αυτό το διάστημα τρία brands εμφανίζονταν περισσότερο, Balenciaga, Gucci και Vetements, με τους οίκους Gucci και Balenciaga να βρίσκονται μονίμως στην πρώτη θέση με τα top brands. Παρόλο που τα περισσότερα labels έχουν τα πάνω και τα κάτω τους, υπάρχουν 25 που κάνουν τη διαφορά. Αυτά παραμένουν συνεχώς στο top 20 ενώ κάθε τετράμηνο στη λίστα εισέρχονται και ένα με δύο νέα brands. 

Τι είναι αυτό που έχουν λοιπόν αυτά τα πολύ διάσημα και, από ότι φαίνεται, most wanted brands; Το Lyst εντόπισε 12 κοινά χαρακτηριστικά τους:

1. Έχουν ανδρικά και γυναικεία.

Κατά μέσο όρο σχεδιάζουν 60% γυναικεία και 40% ανδρικά. Μόνο ένα brand που σχεδιάζει αποκλειστικά ανδρικά κατάφερε να μπει στη λίστα με τα πιο hot του Lyst. 

2. Σχεδιάζουν μοναδικά sneakers.

Tα sneakers είναι περίπου το 14% των προϊόντων τους και το 22% των πωλήσεών τους, μέσω Lyst. 

3. Χρησιμοποιούν λογότυπα.

Περισσότερα από τα μισά από τα πιο hot προϊόντα που εμφανίζοντα στο Lyst έχουν ένα δυνατό και αναγνωρίσιμο logo. 

4. Έχουν ανταγωνιστικές τιμές. 

29% των προϊόντων των πιο hot brands κοστίζουν μεταξύ 200 και 500 ευρώ. Τα 450 ευρώ περίπου είναι η μέση τιμή των πιο δημοφιλών προϊόντων που έχουν εμφανιστεί ποτέ στη λίστα του Lyst. 

5. Έχουν έναν star designer.

Oι creative directors αυτών των brands έχουν κατά μέσον όρο δύο εκατομμύρια followers στα social media. 

6. Έχουν CEO με δεκαετές πλάνο. 

Τα πιο διάσημα brands "κρατούν" τους CEOs τους για 9.5 χρόνια κατά μέσον όρο. 

7. Είναι ευρωπαϊκά. 

95% των πιο hot brands έχουν βάση στην Ευρώπη. Από αυτά το 50% βρίσκονται στην Ιταλία και το 25% στη Γαλλία. Παρουσιάζουν τα shows τους σε Παρίσι και Μιλάνο, με μία εξαίρεση, που παρουσιάζει στο Λονδίνο. 

8. Έχουν πλούσια κληρονομιά ή είναι πολύ καινούρια. 

65% είναι πάνω από 50 ετών ενώ ένα 20% έχει ξεπεράσει και τα 100. Παρόλα αυτά τα πιο νέα, είναι περίπου πέντε ετών. 

9. Κυριαρχούν στα social media. 

Αυτό σημαίνει ότι έχουν κατά μέσον όρο 24.3 εκατομμύρια followers σε Instagram, Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn και Weibo, 21 εκατομμύρια #brandname hashtags στο Instagram και 38 εκατομμύρια views στο YouTube. 

10. Έχουν μεγάλες στιγμές με celebrities. 

Viral στιγμές με celebrities μπορούν να αυξήσουν τα mentions στα social media κατά 1000% μέσα σε λίγες μόνο ώρες. 

11. Συνεργάζονται και επεκτείνουν το brand. 

Tα περισσότερα συνεργάζονται με άλλα brands και 75% έχουν ένα άρωμα ή πλήρη σειρά με προϊόντα ομορφιάς. 55% έχουν παιδική σειρά ενώ 30% έχουν και homeware. 

12. Πλέον κινούνται προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον. 

50% των πιο hot brands υπέγραψαν το Fashion Pact των G7 και 40% έχουν δεσμευτεί να χρησιμοποιούν carbon neutral πρακτικές.