Big news | Αυτές ήταν οι πιο δυνατές στιγμές στη μόδα για το 2019

Όλα όσα πρέπει να θυμούνται όσοι αγαπούν τη μόδα, από τη χρονιά που βρίσκεται στη δύση της.

Meme couture gowns, μία συμφωνία που αλλάζει για πάντα τη βιομηχανία της μόδας, ο θάνατος του Karl Lagerfeld. To 2019 ήταν μία πολύ σημαντική χρονιά για όσους ασχολούνται με το χώρο, ή απλώς τον αγαπούν. Το Lyst μελετάει και αξιολογεί τη συμπεριφορά τον online καταναλωτών και αυτή την περίοδο δημοσιεύει λίστες με τα αποτελέσματα της χρονιάς που βρισκεται στη δύση της. Ακολουθούν λοιπόν οι δέκα πιο σημαντικές fashion στιγμές για το 2019, που πρέπει να θυμούνται όσοι αγαπούν τη μόδα, και όχι μόνο. 

*Με πληροφορίες από το Lyst.com

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

24 Ιανουαρίου

24 Ιανουαρίου

Το show Υψηλής Ραπτικής των Viktor & Rolf περιλάμβανε εντυπωσιακά φορέματα από τούλι, πάνω στα οποία ήταν κεντημένα διάφορα μηνύματα. Ο κόσμος της μόδας ενθουσιάστηκε, το Internet γέμισε με "meme-couture gowns" και τα mentions του οίκου στα social media αυξήθηκαν κατά 249% σε χρόνο dt. 

19 Φεβρουαρίου

19 Φεβρουαρίου

Ο Karl Lagerfeld έφυγε από τη ζωή, ενώ είχε ήδη γίνει γνωστό πως η υγεία του ήταν σε κρίσιμη κατάσταση, καθώς είχε απουσιάσει από δύο shows της Chanel. Μετά από το θάνατό του ανακοινώθηκε πως διάδοχός του στο τιμόνι της καλλιτεχνικής διεύθυνσης του οίκου θα είναι η Virginie Viard, η οποία ήταν επί χρόνια στενή συνεργάτιδά του. 

12 Απριλίου

12 Απριλίου

Το K-Pop συγκρότημα Blackpink, έγραψε ιστορία όταν ανέβηκε στη σκηνή του Coachella. To video τους στο YouΤube για το τραγούδι "Kill this Love" έσπασε όλα τα ρεκόρ της πλατφόρμας έγινε το πρώτο video που έφτασε στα 100 εκατομμύρια views μέσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα. 

1 Μαΐου

1 Μαΐου

Η Katy Perry ντύθηκε σαν πολυέλαιος και στη συνέχεια σαν burger, ενώ ο Billy Porter έφτασε στο χώρο σαν θεός του Ήλιου. Παρόλα αυτά την παράσταση αναμφισβήτητα έκλεψε η Lady Gaga, η οποία έκανε τέσσερις διαφορετικές εμφανίσεις στο κόκκινο χαλί, και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να αυξηθούν οι αναζητήσεις για τον Brandon Maxwell κατα 112%. 

10 Μαΐου

10 Μαΐου

Η Rihanna έγραψε ιστορία με το Fenty καθώς έγινε η πρώτη γυναίκα με δικό της, original brand στον LVMH. Για το θέμα μέσα στον πρώτο μήνα γράφτηκαν περίπου 5000 άρθρα σε όλο τον κόσμο ενώ επιπλέον τα impressions στα social media έφτασαν τα επτά εκατομμύρια. 

Ιούλιος

Ιούλιος

Η Celine Dion κατακτά (πάλι) την Εβδομάδα Μόδας Υψηλής Ραπτικής στο Παρίσι. Η Chanel ολόσωμη φόρμα, το ασύμμετρο τζιν με την υπογραφή της Ksenia Schnaider, το 3D φόρεμα της Iris Van Herpen και το Off-White outfit, ήταν μερικά από τα σύνολά της που αύξησαν τα mentions των labels αλλά και της ίδιας κατά 7831% μέσα σε τέσσερις μόλις μέρες. 

24 Αυγούστου

24 Αυγούστου

O Γάλλος Πρόεδρος Emmanuel Macron και ο CEO του Kering François-Henri Pinault ανακοίνωσαν το Fashion Pact, μια συμφωνία που υπέγραψαν 32 οίκοι και brands, μεταξύ των οποίων οι H&M, Stella McCartney, Chanel και Gucci. Συμφωνα με αυτό λοιπόν ο κόσμος της μόδας δεσμεύεται να μετακινηθεί προς πιο βιώσιμες πρακτικές με στόχο να ελαττώσει το περιβαλλοντικό του αποτύπωμα μέσα στο πολύ άμεσο μέλλον.

21 Σεπτεμβρίου

21 Σεπτεμβρίου

H Jennifer Lopez περπάτησε στην πασαρέλα του Versace φορώντας τη σύγχρονη εκδοχή του iconic jungle dress της. Φυσικά το μοιράστηκε στο Instagram της, και τελικά κέρδισε mentions και engagement που, όπως υπολογίζει το Lyst, κοστολογούνται, τόσο για την ίδια, όσο και για το label, γύρω στα 9 εκατομμύρια ευρώ. 

1 Οκτωβρίου

1 Οκτωβρίου

H Virginie Viard παρουσίασε την πρώτη της ready-to-wear συλλογή για τον οίκο Chanel. Η Youtuber Marie S' Infiltre σκέφτηκε πως είναι καλή ιδέα να εισβάλλει στην πασαρέλα και να περπατήσει μαζί με τα μοντέλα. Εκεί επενέβη η Gigi Hadid, η οποία τη σταμάτησε ευγενικά. Πώς μεταφράστηκε αυτό σε όρους Internet; Τα mentions του οίκου στα social media αυξήθηκαν κατά 2618% μέσα σε λίγα λεπτά. 
 

14-18 Οκτωβρίου

14-18 Οκτωβρίου

Η Kate Middleton και ο William βρέθηκαν στο Πακιστάν. Σε κάθε τους εμφάνιση επέλεξαν σύνολα που είχαν σχεδιάσει εγχώριοι δημιουργοί και αυτό δεν πέρασε απαρατήρητο. Η εμφάνιση της δούκισσας με το πράσινο σαλβάρι, κατά την άφιξή της στη χώρα, προκάλεσε αύξηση των αναζητήσεων για το συγκεκριμένο κομμάτι κατά 170%. Jenny Packham και Beulah London, ρούχα των οποίων φόρεσαν επίσης οι royals εκείνες τις μέρες, είδαν τις αναζητήσεις τους να αυξάνονται κατά 139%.