X

Pierpaolo Piccioli | "Πιστεύω πως πρέπει να γίνουμε περισσότερο ριζοσπάστες, πιο αιχμηροί"

Μια κουβέντα με τον creative director του οίκου Valentino από το ατελιέ του στη Ρώμη.

O Pierpaolo Piccioli μιλάει για την επιστροφή στα βασικά, την έμπνευση στην εποχή της αβεβαιότητας και το τι βλέπει να επιφυλάσσει το μέλλον.

Από τον Alexander Fury

HARPER’S BAZAAR: Πού είστε σε αυτή τη φωτογραφία;

PIERPAOLO PICCIOLI: Στο ατελιέ Valentino Couture στη Ρώμη. Έμεινε για καιρό κλειστό, αλλά τώρα οι άνθρωποί μας επέστρεψαν και πάλι. Αυτό για μένα είναι σημάδι ελπίδας. Θεωρώ ότι οι άνθρωποι κάνουν τους χώρους και όχι τα κτίρια.

Ο Pierpaolo Piccioli στο ατελιέ Valentino Couture στη Ρώμη.

HB: Τι αντιπροσωπεύει η χειροποίητη δημιουργία τώρα που οι άνθρωποι δεν μπορούν να είναι μαζί;

PP: Νομίζω πως με την καραντίνα σε όλους μας έλειψαν οι άλλοι άνθρωποι. Κατανοήσαμε ότι δεν έχουμε ανάγκη από πράγματα, αλλά από αγκαλιές και φυσική επαφή. Η ανθρωποκεντρική προσέγγιση είναι σημαντική σε μια επιχείρηση, σε μια επίδειξη, στα πάντα. Τις τελευταίες δεκαετίες μιλήσαμε πολύ για αριθμούς –για τον πρώτο, για τον καλύτερο. Κι αυτό προκάλεσε έναν ανώφελο ανταγωνισμό. Όλα περιστρέφονται γύρω από το χρήμα και το μάρκετινγκ και ξεχνάμε τη δημιουργικότητα και τον άνθρωπο. Η μόδα είναι όνειρο και έμπνευση, είναι δημιουργικότητα και ανθρωπισμός.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

HB: Πώς εμπνευστήκατε τη νέα σας καμπάνια, #ValentinoEmpathy;

PP: Είχαμε αρχίσει να σκεφτόμαστε την καμπάνια από το Μάρτιο, αλλά όχι με τον τρόπο που είχαμε συνηθίσει, λόγω της πανδημίας. Έτσι, ζήτησα από φίλους και γνωστούς οι οποίοι ταυτίζονται με τα ιδανικά του οίκου να φωτογραφηθούν από κάποιον που ζει μαζί τους αυτή τη στιγμή, έτσι ώστε να φανεί η μεταξύ τους οικειότητα. Οι άνθρωποι αυτοί ήταν οι Adut Akech, Mariacarla Boscono, Frances McDormand, Rossy de Palma, Gwyneth Paltrow, Janet Mock, Rula Jebreal και ο Ghali. Όλοι τους δώρισαν τις φωτογραφίες τους και τα κέρδη θα διατεθούν στο Νοσοκομείο Lazzaro Spallanzani στη Ρώμη. Ο Valentino συνήθιζε να είναι ένα lifestyle brand.Τώρα σε αυτό θα ήθελα να προστεθεί και η κοινωνική προσφορά.

HB: Δηλώσατε ότι "η μόδα πρέπει να καταγράψει και να αγκαλιάσει τις μεγάλες αλλαγές". Πώς σκέφτεστε να το εφαρμόσετε;

PP: Πιστεύω πως πρέπει να γίνουμε περισσότερο ριζοσπάστες, πιο αιχμηροί. Να είμαστε πιο άμεσοι και να ακολουθούμε το ένστικτο και τις ιδέες μας, ακόμα κι αν μας ξεβολεύουν.Μπορεί να δημιουργείς ένα όμορφο φόρεμα και να προσφέρεις ομορφιά, μπορείς όμως και να προσφέρεις αξίες – τις δικές σου αξίες.
 

HB: Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι η μόδα είναι απαραίτητη σε τέτοιους καιρούς;

PP: Σκεφτόμουν τις προάλλες το Μεσαίωνα στην Ιταλία, που ήταν μια πολύ σκοτεινή περίοδος. Μετά από αυτήν όμως ακολούθησε ο ανθρωπισμός και η υπέροχη ομορφιά της Αναγέννησης. Νιώθω πως σε μια ανάλογη στιγμή βρισκόμαστε και τώρα. Είμαι πολύ αισιόδοξος για το μέλλον. Υπάρχει αυτή η διάθεση για αλλαγή, για αναστοχασμό. Μου έλειψε η ομάδα μου, μου έλειψε η αγκαλιά τους. Γι’ αυτό ήθελα να επιστρέψω, για να ξαναρχίσω, αλλά με αναζωπυρωμένη ενέργεια. Γιατί τώρα είναι η μεγάλη ευκαιρία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Tags