Οι φιλόδοξοι στόχοι της L'Oréal για τη βιωσιμότητα προς το 2030

Μέσω του προγράμματος L'Oréal For The Future, ο όμιλος στρέφει το βλέμμα στο βιώσιμο μέλλον της ομορφιάς.

Στο πλαίσιο των αυξανόμενων περιβαλλοντικών και κοινωνικών προκλήσεων, ολοένα και περισσότερα beauty brands αλλάζουν τον τρόπο παραγωγής των προϊόντων τους και τις πρακτικές τους με στόχο το σεβασμό στα όρια του πλανήτη και την τήρηση των υποσχέσεών τους περί βιωσιμότητας.  Θέτοντας ως έτος ορόσημο το 2030, η L’Oréal έχει δεσμευτεί να φέρει εις πέρας μια γενιά φιλόδοξων στόχων για τη βιωσιμότητα, μέσα από το πρόγραμμα L'Oréal for the Future. 

Πιο συγκεκριμένα, δεσμεύεται ότι μέχρι το 2025, όλες οι εγκαταστάσεις της L'Oréal θα έχουν επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα, μέσα από τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και τη χρήση 100% ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, ενώ μέχρι το 2030, το 100% των πλαστικών που χρησιμοποιούνται στις συσκευασίες των προϊόντων της θα προέρχονται είτε από ανακυκλωμένες πηγές είτε από πηγές βιολογικής προέλευσης.

Επίσης, μέχρι το 2030, η L'Oréal θα μειώσει κατά 50% ανά τελικό προϊόν, σε σύγκριση με το 2016, τις συνολικές εκπομπές της σε αέρια του θερμοκηπίου. Συμβάλλοντας στην επίλυση των προκλήσεων του κόσμου, η L'Oréal θα διαθέσει επίσης 150 εκατομμύρια ευρώ για την αντιμετώπιση επειγόντων κοινωνικών και περιβαλλοντικών ζητημάτων.

Πώς ζωντανεύουν οι στόχοι αυτοί μέσα από τα προϊόντα των brands

Οι refillable συσκευασίες αρωμάτων, τα φιλικά προς την υδρόβια ζωή αντηλιακά, η αντικατάσταση των πλαστικών σωληναρίων με χάρτινα, οι πλήρως ανακυκλώσιμες συσκευασίες, οι vegan συνθέσεις και τα φυσικά συστατικά είναι μόνο μερικά παραδείγματα των προσπαθειών του ομίλου για ένα πιο βιώσιμο μέλλον μέσω των brands Giorgio Armani, Garnier, Vichy, Biotherm, Redken, La Roche-Posay και L’Oréal Professionnel Paris.