5 beauty αποκαλύψεις για την πριγκίπισσα Diana που έγιναν "viral" την εποχή της

Τα μυστικά ομορφιάς της που κέντρισαν το ενδιαφέρον των media εκείνης της εποχής.

Μπορεί τα social media να μην υπήρχαν στην εποχή της, ωστόσο η πριγκίπισσα Diana με τις τολμηρές beauty συνήθειες και επιλογές της κατάφερνε να γίνει "viral" κοσμώντας τα πρωτοσέλιδα των πιο δημοφιλών περιοδικών της εποχής. Ακολουθούν 5 μυστικά ομορφιάς της που κέντρισαν την προσοχή των media εκείνη την εποχή:

Η ενίσχυση του αρώματός της

Η ενίσχυση του αρώματός της

Όπως έχει αποκαλύψει η makeup artist της, Mary Greenweell, η Lady D δεν έφευγε ποτέ από το παλάτι χωρίς το άρωμά της. Αν και αγαπούσε το Το Quelques Fleurs του brand Jardin Secret, το οποίο φορούσε και στο γάμο της, δεν ξεχνούσε να ενυδατώσει το σώμα της με έλαια σώματος, τα οποία ενίσχυαν το αρωματικό της αποτύπωμα.

 

Η χρήση self tanner

Η χρήση self tanner

Τη δεκαετία του 1980, οι γυναίκες συνήθιζαν να φορούν σε κάθε τους εμφάνιση καλσόν, ακόμα και τις καλοκαιρινές μέρες. Η Diana ωστόσο λέγεται ότι δεν αγαπούσε την αίσθηση τoυ νάιλον στο δέρμα της, ειδικά όταν είχε ζέστη, κι έτσι προτιμούσε να έχει μαυρισμένα πόδια για να το αποφύγει. Για να πετύχει το αποτέλεσμα που επιθυμούσε, χρησιμοποιούσε self tanning κρέμες, κάτι το οποίο δεν αποτελούσε άκρως διαδεδομένη πρακτική εκείνη την εποχή. 

 

Η επιλογή του ιδανικού κουρέματος

Η επιλογή του ιδανικού κουρέματος

Μπορεί το voluminous pixie της να θεωρείται πλέον ένα από τα πιο iconic χαρακτηριστικά της Lady D, ωστόσο πριν καταλήξουν σε αυτό με τον hairstylist της, Sam McKnight, έκαναν αρκετές δοκιμές. Είχε γίνει γνωστό μάλιστα πως η πριγκίπισσα προκειμένου να δει αν το κούρεμα που της πρότεινε θα ήταν κάτι που θα της άρεσε, χρησιμοποιούσε τιάρες και τσιμπιδάκια έτσι ώστε να δει πώς θα μοιάζει με το εν λόγω στιλ.

Η κρέμα προσώπου με την υπογραφή της

Η κρέμα προσώπου με την υπογραφή της

Η αγαπημένη κρέμα της πριγκίπισσας Diana, δεν ήταν άλλη από την Gorgeous της βρετανικής εταιρείας Lush, η πρώτη μορφή της οποίας κατασκευάστηκε ειδικά για εκείνη με τα συστατικά που επιθυμούσε η ίδια. Πλέον είναι διαθέσιμη στο κοινό και μάλιστα αποτελεί ένα από τα best selling προϊόντα του brand. 

To wet look

To wet look

Ο διάσημος κομμωτής Sam McKnight ήταν υπεύθυνος για το slicked back look της στο Council of Fashion Designers of America Ball στις 31 Ιανουαρίου του 1995. «Για να είμαι ειλικρινής, η Νταϊάνα έδειχνε πανέμορφη όταν γυρνούσε από το γυμναστήριο με τα βρεγμένα της μαλλιά», είχε πει ο Sam μαρτυρώντας την έμπνευση πίσω από το εν λόγω στιλ. Η συγκεκριμένη τολμηρή επιλογή χτενίσματος τράβηξε όλα τα βλέμματα εκείνη τη μέρα, και σύμφωνα με τον ίδιο τον κομμωτή η Diana είχε αρκετό άγχος πριν φτάσει στο χώρο της εκδήλωσης. 'Όπως πολλές γυναίκες, συνήθιζε να κρύβεται πίσω από τα μαλλιά της. Αλλά έδειχνε υπέροχη όταν δεν έκανε τίποτα σε αυτά».