Objects of Desire | Αποκλειστική συνέντευξη με το νέο καλλιτεχνικό διευθυντή μακιγιάζ του οίκου Hermès, Γρηγόρη Πυρπύλη

Ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής μακιγιάζ του οίκου Hermès, Γρηγόρης Πυρπύλης, μιλά στο Harper’s Bazaar Greece για την έμπνευση που κρύβεται πίσω από την καινούρια συλλογή μακιγιάζ Hermès Beauty.

Από το 1837 ο οίκος Hermès δημιουργεί πολυτελή αντικείμενα πόθου, που ξεχωρίζουν για τη διαχρονική τους κομψότητα. Η νέα συλλογή μακιγιάζ Hermès Beauty, που μόλις κυκλοφόρησε στην Ελλάδα, αναμένεται να κατακτήσει τον χώρο της ομορφιάς.

H.B.: Πώς αποτυπώνονται η κληρονομιά και το DNA του οίκου Hermès μέσα από τη συλλογή μακιγιάζ Hermès Beauty;

Γ.Π.: Πάντα πίστευα στη φυσική ομορφιά και την ανάδειξη της προσωπικότητας μέσα από το μακιγιάζ. Νιώθω τυχερός, καθώς το δικό μου προσωπικό όραμα και αυτό του οίκου Hermès συνάδουν απόλυτα και γι’ αυτό θεωρώ ότι με επέλεξαν ως τον νέο καλλιτεχνικό διευθυντή μακιγιάζ. Είμαι μινιμαλιστής. Δε χρειάζονται πολλά, μένω στα ουσιώδη και όχι στην υπερβολή και αυτός είναι και ο πυρήνας του DNA του οίκου. Δε χρειάζομαι, για παράδειγμα, τρία διαφορετικά μέι- καπ για δημιουργήσω αψεγάδιαστη επιδερμίδα. Το μακιγιάζ είναι ένας τρόπος έκφρασης και ενδυνάμωσης και, όταν ξέρεις τον εαυτό σου και τον σκοπό που θέλεις να επιτύχεις μέσα από αυτό, το αποτέλεσμα είναι επιτυχημένο. Πρέπει να το φοράς το μακιγιάζ, όχι να σε φορά. Είμαι φανατικός υποστηρικτής του less is more και συμβουλεύω τις γυναίκες να έχουν λίγα και καλά προϊόντα που τις εκφράζουν πραγματικά και όχι επειδή είναι στη μόδα. Μια γυναίκα πρέπει να δέχεται κομπλιμέντα κυρίως για τη φυσική της ομορφιά και όχι για το πόσο καλά μακιγιαρισμένη είναι. Πιστεύω στη διαχρονική ομορφιά, κάτι που αποτελεί βασική αρχή και του οίκου.

Objects of Desire | Αποκλειστική συνέντευξη με το νέο καλλιτεχνικό διευθυντή μακιγιάζ του οίκου Hermès, Γρηγόρη Πυρπύλη

H.B.: Ως o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής μακιγιάζ του οίκου Hermès, ποιο είναι το όραμά σας;

Γ.Π.: Στόχος μου είναι να συνεχίσω να εμπνέομαι από την ιστορία και την κληρονομιά του οίκου και να δημιουργώ μέσα από την πολύτιμη ελευθερία της έκφρασης που μου έχει δοθεί. Για παράδειγμα, δε μου επιβάλλεται να δημιουργήσω μια συλλογή εμπνευσμένη από το δέρμα ή το μετάξι, αλλά η κληρονομιά του οίκου με καλεί, καθώς γνωρίζω πλέον ότι στο μετά- ξι υπάρχουν πάνω από 75.000 αποχρώσεις και στο δέρμα περισσότερες από 900. Εύχομαι να δημιουργώ προϊόντα που οι γυναίκες οι οποίες θα αποφασίσουν να επενδύσουν σε αυτά να πιστέψουν πραγματικά ότι το αξίζουν, όχι μόνο γιατί φέρουν την υπογραφή του οίκου Hermès ή επειδή έχουν πολυτελή συσκευασία, αλλά γιατί πραγματικά τους αρέσουν οι συνθέσεις και οι υφές τους. Ο οίκος ξεκίνησε το 2020 με τα κραγιόν Rouge Hermès και σιγά σιγά λανσάρουμε νέα προϊόντα δίνοντας τον απαραίτητο χρόνο για τη δημιουργία τους. Δε μας ενδιαφέρει να έχουμε μια ολοκληρωμένη γκάμα μακιγιάζ, αλλά μοναδικά προϊόντα υψηλή ποιότητας και απόδοσης.

H.B.: Η συλλογή μακιγιάζ Hermès Beauty έχει φύλο;

Γ.Π.: Ο οίκος δε βάζει όρια και δεν ξεχωρίζει τα προϊόντα του με βάση το φύλο. Όλα μπορούν να φορεθούν από όλους. Δεν είναι τυχαίο ότι πρώτο στις πωλήσεις είναι το Lip Care Balm και το αγοράζουν πάρα πολλοί άνδρες, όπως και τα Blotting Papers για τη λιπαρότητα. Δεν υπάρχει φύλο. Εγώ φοράω συχνά το άρωμα "Caleche", το οποίο είναι κατά βάση γυναικείο και πολύ φρέσκο, αλλά εμένα μου φτιάχνει τη διάθεση.

H.B.: Μιλήστε μας για τη συνεργασία σας με την Agnès de Villers και τον Pierre-Alexis Dumas.

Γ.Π.: H Agnès είναι η πρόεδρος και CEO του τμήματος parfum & beauté του οίκου και έχει απίστευτο όραμα για την ομορφιά. Έχουμε άψογη επικοινωνία και ήταν ο άνθρωπος που με προσέγγισε για να δουλέψουμε μαζί. Ο Pierre-Alexis, κατά το ήμισυ Έλληνας, είναι ο γενικός καλλιτεχνικός διευθυντής και έχει απίστευτες γνώσεις. Δουλεύουμε ομαδικά μαζί και με τον Pierre Hardy, τον καλλιτεχνικό διευθυντή σχεδιασμού, την αρωματοποιό Christine Nagel και τη Cécile Pesce, την καλλιτεχνική διευθύντρια μεταξιού. Με τη σειρά μου, ολοκληρώνω την ομάδα στο κομμάτι της ομορφιάς. Είναι μια συλλογική δουλειά. Όταν τους γνώρισα, ένιωσα τόσο οικεία, σαν να τους ήξερα ήδη 10 χρόνια.

hermes

H.B.: Η νέα φθινοπωρινή συλλογή αποτελείται αποκλειστικά από ματ κραγιόν Rouge Hermès. Γιατί δώσατε έμφαση στις ματ υφές;

Γ.Π.: Διαθέτει δύο ματ κραγιόν και άλλο ένα που δίνει ένα ματ μεταλλικό εφέ στα χείλη. Η συλλογή είναι εμπνευσμένη από την ένωση διαφορετικών γήινων υλών και ήθελα να αποδώσω την αντίθεση του κόκκινου της φωτιάς που βγαίνει μέσα από τη γη, όπως η λάβα, με το μεταλλικό εφέ των βερνικιών για τα νύχια Les Mains από τα ορυκτά υλικά.

H.B.: Ποια είναι τα προϊόντα που πρέπει να έχει κάθε γυναίκα;

Γ.Π.: Η κρέμα με χρώμα Plein Air SPF 30, γιατί συνδυάζει την περιποίηση με το μακιγιάζ. Ένα κραγιόν Rouge Hermès και τα Blotting Papers, που απορροφούν τη λιπαρότητα.

H.B.: Μπορεί η βιωσιμότητα και ο μοναδικός σχεδιασμός των προϊόντων Hermès Beauty να συνυπάρχουν;

Γ.Π.: Τα περισσότερα προϊόντα, όπως τα κραγιόν και οι πούδρες, έχουν refillable συσκευασίες. Η κρέμα χεριών είναι φτιαγ- μένη κατά 98% από φυσικά συστατικά και όλα τα προϊόντα θα λέγαμε ότι ανήκουν στην κατηγορία clean beauty.

H.B.: Τι να περιμένουμε στο μέλλον από τον οίκο;

Γ.Π.: Σίγουρα προϊόντα μακιγιάζ ματιών και θα λανσαριστεί σειρά περιποίησης.

hermes