Η Glossier βοηθά τα νεοσύστατα black-owned beauty brands

Το δημοφιλές beauty brand πρόκειται να δωρίσει μεγάλα χρηματικά ποσά σε επιχειρήσεις στο χώρο της ομορφιάς που το έχουν ανάγκη.

Ολοένα και περισσότερα beauty brands λαμβάνουν δράση και συμμετέχουν στον αγώνα κατά του φυλετικού ρατσισμού. Ένα από εκείνα που πραγματικά ξεχώρισαν για τη συμβολή τους ήταν η Glossier. Το δημοφιλές brand ανακοίνωσε στις 30 Μαΐου ότι θα δωρίσει $500.000 σε διάφορους οργανισμούς, όπως οι Black Lives Matter και NAACP Legal Defense & Educational Fund. Επιπλέον, ανακοίνωσε ότι πρόκειται να βοηθήσει και ορισμένες Black-owned επιχειρήσεις που σχετίζονται με το χώρο της ομορφιάς.

Την Τρίτη 11 Ιουνίου έγιναν γνωστές περαιτέρω λεπτομέρειες μέσω μιας ανάρτησης του brand στο Instagram. "Στην Glossier, θέλουμε να αλλάξουμε το πώς βλέπει ο κόσμος την ομορφιά - και για να αλλάξουμε το πώς βλέπει ο κόσμος την ομορφιά θα πρέπει να ξεκινήσουμε με την αλλαγή της ίδιας της βιομηχανίας της ομορφιάς", γράφει η ιδρύτρια και διευθύνων σύμβουλος της Glossier, Emily Weiss στην ανακοίνωση.

"Όταν λανσαρίστηκε η Glossier το 2014, ήμασταν τυχεροί που ήμασταν μία από τις ελάχιστες επιχειρήσεις που ιδρύθηκαν από γυναίκες και συγκέντρωσαν επιτυχώς επιχειρηματικά κεφάλαια. Εκείνη τη χρονιά, μόνο το 3,1% των επιχειρηματικών δολαρίων που συγκεντρώθηκαν από εταιρείες που εδρεύουν στις ΗΠΑ πήγαν σε γυναίκες. Γνωρίζουμε επίσης έντονα ότι μια μαύρη γυναίκα με το ίδιο όραμα πιθανότατα δεν θα είχε την ίδια υποστήριξη. Οι μαύροι καταναλωτές κατέχουν τεράστιο ποσοστό αγοραστικής δύναμης, αλλά οι μαύρες γυναίκες έλαβαν μόνο 0,0006% των 424,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων που συγκεντρώθηκαν σε επιχειρηματικά κεφάλαια από το 2009", συνεχίζει.

Μαύρες επιχειρηματίες μπορούν να υποβάλουν αίτηση για επιχορηγήσεις που κυμαίνονται από $10.000 έως 50.000, ανάλογα με το στάδιο της επιχείρησής τους. Εκτός από τα χρήματα, οι επιλεγμένες επιχειρήσεις θα έχουν την ευκαιρία να συνδεθούν με εμπειρογνώμονες της Glossier σε τομείς όπως η στρατηγική περιεχομένου και η συσκευασία. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα brands τους θα προωθηθούν επίσης μέσω των social media της Glossier.

Οι υποβολές θα γίνουν αποδεκτές έως τις 3 Ιουλίου και θα αξιολογηθούν βάσει του τρόπου με τον οποίο η υποψήφια επιχείρηση "φιλοδοξεί να διευρύνει τη συζήτηση για την ομορφιά", τι την ξεχωρίζει από άλλες μάρκες και πώς η επιχορήγηση μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξή της.