4 συμβουλές που θα αναβαθμίσουν το ζεστό μπάνιο

Ένα ζεστό μπάνιο προσφέρει πολλά οφέλη στο σώμα και το μυαλό.

Ένα ζεστό μπάνιο προσφέρει πολλά οφέλη στο σώμα και το μυαλό, καθώς αποσυμφορεί τους σφιγμένους μυς αλλά και το νου από τις έννοιες και το στρες της ημέρας.

4 συμβουλές που θα αναβαθμίσουν το ζεστό μπάνιο:

Στο σωστό χρόνο

Απολαύστε ένα μπάνιο αποτοξίνωσης το βράδυ, πριν κοιμηθείτε. Ο οργανισμός ενεργοποιεί τους μηχανισμούς ανάπλασης και αναζωογόνησης κατά τη διάρκεια του ύπνου και το μπάνιο με ζεστό νερό χαλαρώνει τους σφιγμένους μυς, αυξάνει τη μικροκυκλοφορία και ανεβάζει τη θερμοκρασία του σώματος ενισχύοντας το ανοσοποιητικό σύστημα.

Αιθέρια έλαια

Μπορείτε να προσθέσετε στο ζεστό νερό άλατα μπάνιου με αποτοξινωτικές ιδιότητες για να αποσυμφορήσεις τους μυς σου αλλά και αιθέρια έλαια ή ένα λάδι σώματος με ενυδατικά συστατικά. Δοκιμάστε τα έλαια λεμονόχορτου, γκρέιπφρουτ και κυπαρισσιού. Για να αποφύγετε τυχόν ερεθισμούς από τα αιθέρια έλαια, αναμείξτε 3-5 σταγόνες τους με λάδι καρύδας πριν τα ρίξετε στο νερό. Βυθιστείτε στην μπανιέρα για περίπου 20 λεπτά και μόλις βγείτε πιες αρκετό νερό και απλώστε μια ενυδατική κρέμα για να αναπληρώσετε την υγρασία στον οργανισμό και στην επιδερμίδα σας.

Ευεργετική ζέστη

Πριν βυθιστείστε την μπανιέρα σας, κλείστε την πόρτα του μπάνιου και γεμίστε τη με πολύ ζεστό νερό. Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, η εφίδρωση ρυθμίζει το μικροβίωμα της επιδερμίδας αποτρέποντας τα βλαβερά βακτήρια να εισχωρήσουν στους πόρους της επιδερμίδας.

Η δική σας ώρα

Αυτή είναι ίσως η μοναδική στιγμή της ημέρας που μπορείτε να αφιερώσετε στον εαυτό σας. Εκμεταλλευτείτε τη για να αποβάλετε το στρες της ημέρας, να εστιάσετε στις καλύτερες στιγμές της, να σκεφτείτε με ηρεμία και να προγραμματίσετε την επόμενη ημέρα σας.

Πηγή: Shape.gr