"Δερματολογικά ελεγμένο, άμεσα αποτελέσματα, 9/10 γυναίκες το συστήνουν": Αυτά είναι μόνο μερικά από τα πιο συχνά claims που εμφανίζονται στις συσκευασίες των προϊόντων περιποίησης. Τα brands κάνουν τα πάντα για να δελεάσουν ακόμα και την πιο ενημερωμένη skincare enthusiast. Τι απ' όλα όσα ισχυρίζονται θα πρέπει να λάβετε υπόψη; Ιδού όλες οι παράμετροι που πρέπει να γνωρίζετε για να καταλαβαίνετε ποιες είναι οι καλύτερες ενυδατικές κρέμες και οι πιο θαυματουργοί οροί πριν καν τους αγοράσετε:
1. Αναζητήστε προϊόντα που αναφέρουν ποσοστά
Αποφύγετε τα brands που δεν αναφέρουν τα συστατικά των προϊόντων στις ιστοσελίδες τους. Τις περισσότερες φορές έχουν κάτι να κρύψουν. Αντίθετα, εμπιστευθείτε εκείνα που αποκαλύπτουν με πλήρη διαφάνεια τα ποσοστά περιεκτικότητας των ενεργών συστατικών, όπως η νιασιναμίδη, η βιταμίνη C, τα AHA και τα BHA. Διαφορετικά, δεν αποκλείεται ένας ορός να πωλείται σαν "vitamin C serum", αλλά στην πραγματικότητα η περιεκτικότητά του στη συγκεκριμένη βιταμίνη να είναι τόσο μικρή, που να μην προσφέρει όλες τις ευεργετικές της ιδιότητες.
2. Κοιτάξτε τη λίστα των συστατικών
Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να κάνετε είναι να εξοικειωθείτε με τα διάφορα συστατικά και την ορολογία τους. Μπορείτε να μάθετε για τις ευεργετικές ιδιότητες κάθε συστατικού αναζητώντας το έτσι όπως αναγράφεται στη συσκευασία του στην ιστοσελίδα του Paula's Choice.
Στη συνέχεια, παρατηρήστε τη σειρά κατάταξής τους στη λίστα των συστατικών. Τα brands είναι υποχρεωμένα να τα κατατάσσουν ανάλογα με το ποσοστό περιεκτικότητας (μέχρι το 1%) από εκείνο με την υψηλότερη περιεκτικότητα μέχρι εκείνο με τη χαμηλότερη. Οπότε αν αν ένα προϊόν ισχυρίζεται ότι περιέχει ένα θαυματουργό εξωτικό συστατικό, αλλά στη λίστα βρίσκεται στις τελευταίες θέσεις, αυτό σημαίνει ότι η περιεκτικότητά του είναι τόσο χαμηλή που θα έχει ελάχιστες ευεργετικές ιδιότητες για την επιδερμίδα.
Παρατηρήστε επίσης σε τι θέση βρίσκονται τα parfums, fragrance, essential oils και alcohol. Πρόκειται για συστατικά που είτε είναι πολύ οικονομικά, είτε προκαλούν συχνά ευαισθησίες, που δεν έχουν κανένα λόγο να βρίσκονται στη δεύτερη ή την τρίτη θέση μιας λίστας.
3. Εμπιστευθείτε brands που αναφέρουν κλινικές μελέτες
Τα περισσότερα brands ακολουθούν τον εύκολο δρόμο των ερευνών σε καταναλωτές, που οι συμμετέχοντες δοκιμάζουν το προϊόν για ένα χρονικό διάστημα και ύστερα το αξιολογούν. Από εκεί προκύπτουν claims του τύπου "X% από όσες το δοκίμασαν συμφωνούν πως η επιδερμίδα τους είναι τώρα πιο λαμπερή".
Ο πιο δύσβατος δρόμος και αυτός που καλό θα είναι να αναζητείτε εσείς είναι αυτός των κλινικών μελετών. Σε αυτές οι συμμετέχοντες δοκιμάζουν το προϊόν για ένα χρονικό διάστημα και τα αποτελέσματα εξετάζονται από κάποιον expert. Οι μελέτες αυτές συνοδεύονται από claims όπως "Ύστερα από 10 μέρες, παρατηρήθηκε Χ% μείωση των ρυτίδων". Δυστυχώς, οι έρευνες αυτές αν και πολύ πιο αξιόπιστες, λόγω του υψηλού κόστους τους δεν προτιμώνται από τα περισσότερα brands.
4. Ακριβότερο δεν σημαίνει πάντα καλύτερο
Πολλές γυναίκες έχουν την τάση να πιστεύουν πως όσο πιο ακριβό είναι ένα προϊόν, τόσο πιο θαυματουργό είναι. Ενώ αυτό δεν αποτελεί ψέμα, δεν είναι και ο απόλυτος κανόνας. Στην πραγματικότητα, πολλά brands αυξάνουν τις τιμές τους γιατί πουλούν την luxury εμπειρία που νιώθει μια γυναίκα όταν χρησιμοποιεί το ίδιο προϊόν με την Victoria Beckham ή ένα προϊόν με πολυτελή συσκευασία και μεθυστικό άρωμα, κι όχι επειδή οι φόρμουλες των προϊόντων τους υπερτερούν των φθηνότερων επιλογών.