Μπορεί μετά την ανακοίνωσή της ότι θα τραγουδήσει μαζί με την Shakira στο Super Bowl Half Time Show να κατάφερε να γίνει πρώτο θέμα σε πολλές μεγάλες ενημερωτικές ιστοσελίδες, ωστόσο η Jennifer Lopez έκρυβε μια ακόμα μεγάλη ανακοίνωση που θα την έφερνε στο προσκήνιο: Όπως αποκάλυψε μέσω Instagram, λανσάρει το 25ο άρωμά της με το όνομα Promise.
Το Glow, το πρώτο της άρωμα, κατάφερε να κάνει εισπράξεις της τάξεως των 100 εκατομμυρίων δολαρίων μόλις στον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του με την αυτοκρατορία των αρωμάτων της να κοστίζει πλέον 2 δισεκατομμύρια. Το νέο της άρωμα, Promise, κυκλοφόρησε στα καταστήματα στις 28 Σεπτεμβρίου και είναι διαθέσιμο σε 3 μεγέθη.
Πρόκειται για ένα άρωμα με νότες μανταρινιού, ροζ μούρων, αχλαδιού, σανταλόξυλου και κεχριμπαριού. Το όνομα του είναι εμπνευσμένο από τον Warren Buffett, όπως αποκάλυψε η Lopez. "Μού είπε κάτι που το θυμάμαι ακόμα. Είπε ' ένα brand είναι μια υπόσχεση (promise)'", εξήγησε. "Σκέφτηκα ότι είναι η τέλεια στιγμή στη ζωή μου να ονομάσω ένα άρωμα Promise, γιατί κάθε φορά που δημιουργώ κάτι καινούριο, είναι μια υπόσχεση να σας δίνω κάτι ποιοτικό, κάτι που θα κάνει τη ζωή σας καλύτερη, κάτι που θα σας κάνει να νιώθετε σέξι, κάτι που θα σας κάνει να νιώθετε όμορφες", συνέχισε.
Η ίδια, όπως είχε αποκαλύψει σε παλαιότερη συνέντευξή της, χρησιμοποιεί δύο αρώματα καθημερινά -ένα για το δέρμα της και ένα για τα ρούχα της. "Έχω ένα αρωματισμένο έλαιο, το οποίο χρησιμοποιώ όταν η επιδερμίδα μου είναι ακόμα νωπή μετά το ντους", είπε. "Μετά ψεκάζω ένα ακόμα άρωμα πάνω από τα ρούχα μου. Έχω 20 μπουκάλια από όλα τα αρώματά μας και έπειτα και άλλες εταιρίες που αγαπώ και διαλέγω ένα και το ψεκάζω πάνω από τα ρούχα μου", εξήγησε.