Μετά από το τρίπτυχο βράβευσης Oscar, Emmy και Tony (το πρώτο για μια έγχρωμη γυναίκα ηθοποιό), η επιτυχημένη πορεία της Viola Davis συνεχίζεται. Το όνομά της συνδέθηκε με τη L'Oréal Paris, καθώς είναι πλέον εκπρόσωπος του brand και εμφανίζεται στις διαφημιστικές καμπάνιες του Age Perfect.

Η Davis έρχεται να συμπληρώσει τις A-list celebrities του brand, μαζί με τις Helen Mirren και Eva Longoria, σε μια προσπάθεια της L'Oréal Paris να προωθήσει τη διαφορετικότητα και να ενθαρρύνει τις γυναίκες να αγκαλιάσουν όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που τις κάνουν τόσο μοναδικές. Αυτή είναι άλλωστε και η κατεύθυνση που ακολουθούν τα περισσότερα beauty brands αλλά και οι luxury οίκοι που εμπλέκονται ενεργά στη βιομηχανία της ομορφιάς.
Ακολουθούν 12 beauty καμπάνιες που ξεχώρισαν το 2019.
Estée Lauder: Η Anok Yai, το πρώτο έγχρωμο μοντέλο στα 20 χρόνια, που άνοιξε το show της Prada για το Fashion Week, εκπροσωπεί διεθνώς την Estée Lauder. Ένωσε τις δυνάμεις της με άλλα supermodels, ανάμεσά τους η Kendall Jenner, Karlie Kloss και Joan Smalls, και η πρώτη της καμπάνια για το brand είναι για τη σειρά Double Wear Make-Up, που πλέον κυκλοφορεί σε 61 αποχρώσεις.
Bobbi Brown: H Yara Shahadi είναι η νέα πρέσβειρα του brand - που όπως έχει αποκαλύψει είναι εδώ και χρόνια το αγαπημένο της χάρη στην ποικιλία αποχρώσεων των foundation. Δεν πρόκειται όμως για ένα ακόμα "όμορφο" πρόσωπο, καθώς το μοντέλο και ακτιβίστρια αποτελεί μέρος της καμπάνιας #PrettyPowerful, στηρίζοντας έτσι ΜΚΟ που επιθυμεί.
Michael Kors: Η Gigi Hadid ενσαρκώνει τη χαρά του καλοκαιριού για το άρωμα Wonderlust που "κλείνει" τις διακοπές σε μπουκάλι.
L'Oréal Paris: Η Geri Horner διαδίδει το μήνυμα για τον κίνδυνο της πρόωρης γήρανσης που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην ηλιακή ακτινοβολία, για τη νέα διαφημιστική καμπάνια της Revitalift Laser Renew SPF20 Day Cream.
Chanel: Η Margot Robbie καταφέρνει να αποδώσει οπτικά τα συναισθήματα που δημιουργεί το νέο άρωμα Gabrielle Chanel Essence.
Calvin Klein: Οι δυναμικές γυναίκες αποτελούν τη θέση του νέου αρώματος Calvin Klein Women, έτσι το brand δεν επιλέγει μόνο μία. Lupita Nyong'o και Saoirse Ronan, μαζί με τις γυναίκες που τις ενέπνευσαν, Katharine Hepburn και Nina Simone στην προκειμένη περίπτωση.
Maison Margiela: "Γιόρτασε την ατομικότητά σου" είναι το μότο του αρώματος Mutiny, του Maison Margiela στη φρέσκια καμπάνια του οίκου, που πρωταγωνιστούν έξι γυναίκες, ανάμεσά τους και η Willow Smith.
Marc Jacobs Beauty: Η Lila Moss, κόρη της Kate Moss, εξασφάλισε την πρώτη της καμπάνια στη βιομηχανία της ομορφιάς στην τρυφερή ηλικία των 16 ετών. Το μοντέλο, που φοράει το νέο Fineliner Ultra-Skinny Gel Eye Crayon, ακολουθεί τα βήματα άλλων διάσημων απόγονων που συμμετέχουν σε καμπάνιες του brand, όπως η Kaia Gerber.
Nars: Η Naomi Campbell είναι το πρόσωπο της Nars' Spring 2019 make-up campaign και πρωταγωνιστε΄'ι σε μία σειρά δημιουργικών λήψεων από τον ίδιο τον François Nars.
Christian Louboutin: Από μούσα της Prada, η Mica Arganaraz βρίσκεται πλέον στον κόσμο της ομορφιάς. Το μοντέλο από την Αργεντινή είναι η πρώτη global beauty ambassador και στην καμπάνια αναδεικνύει την κλασική κόκκινη απόχρωση του Louboutin στα χείλη και τα νύχια της.
Kat Von D: 'Go Big or Go Home' είναι το μότο της ηθοποιού Jackie Cruz στην καμπάνια της Kat Von D για τη νέα μάσκαρα που φέρει το όνομα της make-up artist.
Armani Sì: Πώς θα άλλαζε η ζωή σου αν έλεγες "ναι"; Αυτό το ερώτημα τίθεται στη βραβευμένη με Oscar Cate Blanchett και global beauty ambassador του Georgio Armani.