Έχοντας στο βιογραφικό της καίριες θέσεις στα μεγαλύτερα περιοδικά του κόσμου και συνεργασίες με τους οίκους Gucci, Yves Saint Laurent, Missoni, Versace και Calvin Klein, η Carine Roitfeld θα μπορούσε πολύ εύκολα να χαρακτηριστεί "η ισχυρή κυρία της μόδας". Σε κάθε εμφάνισή της συγκεντρώνει όλα τα φλας των φωτογράφων πάνω της, καθώς ενσαρκώνει τη γαλλική φινέτσα στο έπακρον.
"Η θηλυκότητα είναι attitude. Μπορεί να μη φοράω έντονο μακιγιάζ ή κόκκινο κραγιόν, αλλά θεωρώ ότι είμαι πολύ θηλυκή", έχει πει σε παλαιότερη συνέντευξη της. Μπορεί πολλές φορές να θεωρεί το μακιγιάζ περιττό και να προτιμά au naturel looks, αλλά αυτό που δεν ξεχνά ποτέ είναι το άρωμά της.
Carine
Το 2019 λάνσαρε την πρώτη της σειρά αρωμάτων, καθένα από τα οποία διηγείται την ιστορία ενός φανταστικού εραστή και την πόλη, στην οποία μένει. Φέτος, η ισχυρή κυρία της μόδας, επιστρέφει με ένα νέο άρωμα, το οποίο δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον αρωματοποιό Dominique Ropion, και το οποίο αποτελεί ωδή σε μία διαφορετική ρομαντική περσόνα: την ίδια.
"Το άρωμα εμπνέεται από τον φανταστικό ήρωά μου, αλλά και από διαφορετικά χαρακτηριστικά του ίδιου μου του εαυτού: τον έφηβο εαυτό μου, τη γυναίκα καριέρας, τη μητέρα και την τωρινή εκδοχή μου, η οποία είναι πιο σοφή κι ολοκληρωμένη", εξηγεί η ίδια η Roitfeld.
Το άρωμα, το οποίο πήρε το όνομά της, είναι μεθυστικό και πλούσιο, με νότες από ξυλώδες βέτιβερ και cashmera, ένα συνθετικό συστατικό που ονομάζεται έτσι για την ικανότητά του να προσδίδει κάτι από την απαλότητα του κασμιριού, οι οποίες έρχονται σε αντίθεση με εκείνες των λευκών λουλουδιών και του πατσουλί, το οποίο η Roitfeld αγαπούσε από τα νιάτα της. "Το πατσουλί έχει αυτό το απαγορευμένο άρωμα", λέει. "Είναι λίγο ελεύθερο πνεύμα, όπως εγώ", εξηγεί.
Η δημιουργία μιας τέτοιας προσωπικής σύνθεσης απαιτούσε ευπάθεια με το Ropion - Η Roitfeld λέει πως ήταν σαν να περπατάς γυμνή - αλλά ελπίζει ότι οι χρήστες θα κάνουν το τελικό αποτέλεσμα δικό τους και θα αισθανθούν ακόμη περισσότερο σαν τους κύριους χαρακτήρες των δικών τους ιστοριών.