Το αγαπημένο άρωμα της Emily Ratajkowski είναι μια "βόμβα" λουλουδιών

Η Emily Ratajkowski είναι το νέο πρόσωπο της καμπάνιας του αρώματος Flowerbomb.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Μοντέλο, φεμινίστρια και συγγραφέας, η Emily Ratajkowski ξέρει πολύ καλά πώς να αμφισβητεί τα στερεότυπα. Ασταμάτητη και αυθεντικά αναπολογητική, διαθέτει μοναδική θηλυκότητα, σεξουαλικότητα και αισθησιασμό, τα οποία τονίζει συνεχώς ότι δεν ανήκουν στο ανδρικό βλέμμα, αλλά στη γυναίκα που τα κατέχει. Αυτοί είναι οι λόγοι που ο οίκος Viktor&Rolf την "έχρισε" το πρόσωπο της καμπάνιας του αρώματος Flowerbomb, ένα άρωμα φτιαγμένο τόσο για τη δύναμη όσο και για τη θηλυκότητα.

Το αγαπημένο άρωμα της Emily Ratajkowski είναι μια "βόμβα" λουλουδιών

Το Flowerbomb λανσαρίστηκε πριν από 18 χρόνια και είναι ένα παγκόσμιο best seller, παραμένοντας στο Top 10 των Ηνωμένων Πολιτειών και στο Top 15 της Μεγάλης Βρετανίας από το 2005 που συστήθηκε στο κοινό. Πρόκειται για ένα άρωμα που από την πρώτη στιγμή έκανε αίσθηση στον κόσμο της ομορφιάς, θέτοντας νέα πρότυπα για τα floral gourmand αρώματα και ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο για τα γυναικεία αρώματα. Είναι μία "βόμβα” λουλουδιών με κυρίαρχες νότες το γιασεμί sambac, τη φρέζια, το τριαντάφυλλο και την ορχιδέα, που αναδύει μια εθιστική δυναμικότητα, θηλυκότητα και θετική διάθεση.

Η Ratajkowski, στην πρώτη της συνεργασία με το brand, εμφανίζεται στο film, που φέρει την υπογραφή της Torso Solutions και περιλαμβάνει εικόνες που έχουν επιμεληθεί οι Inez & Vinoodh. Στην καμπάνια εξερευνά τη δύναμη της αλλαγής, που ωθεί στα άκρα. Πρόκειται για μια ιστορία μεταμόρφωσης που ξετυλίγεται μέσα από μια λαμπερή έκρηξη λουλουδιών και μια πρόσκληση να "Απελευθερώσετε τη γυναικεία σας δύναμη".