Χαλάρωση με αναπνοές | Πώς θα το κάνετε σωστά;

Ο εύκολος τρόπος να νιώσετε χαλάρωση με τη βοήθεια της αναπνοής.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Νομίζετε ότι το να αναπνέει κανείς είναι το πιο φυσικό πράγμα στον κόσμο; Κι όμως, υπάρχει συγκεκριμένη τεχνική για να αναπνέουμε σωστά αν θέλουμε να νιώσουμε χαλάρωση! Μάθετε, λοιπόν, για ποιο λόγο είναι σημαντικό να αναπνέετε σωστά και πώς θα το καταφέρετε για να πετύχετε τη χαλάρωση με αναπνοές.

Τα οφέλη της σωστής αναπνοής

Η βαθιά αναπνοή δεν θα ρίξει μόνο την αρτηριακή σας πίεση. Πρόσφατη έρευνα δείχνει πως ρουφώντας αέρα, όπως συμβαίνει σε αυτή την περίπτωση, μπορεί επίσης να αυξηθούν τα επίπεδα των αντιοξειδωτικών στο αίμα, συμβάλλοντας στην προστασία του οργανισμού από το οξειδωτικό στρες και όλες τις άσχημες καταστάσεις που συνδέονται με αυτό, όπως οι καρδιοπάθειες, η υπέρταση, η νόσος Αλτσχάιμερ αλλά και η απλή γνωστή γήρανση.

Η σωστή αναπνοή μαθαίνεται

Η αλήθεια είναι ότι κανείς δεν έχει ανάγκη από οδηγίες για να μάθει να αναπνέει. Κι όμως, δοκιμάζοντας αυτή την άσκηση του Dr Bauer, συγγραφέα του Mayo Clinic Book of Alternative Medicine δύο φορές τη μέρα ίσως διαπιστώσετε ότι μπορείτε να αναπνεύσετε και καλύτερα από ό,τι κάνετε μέχρι σήμερα. 

Πώς θα την κάνετε:

Κρατώντας τα μάτια κλειστά και τους ώμους χαλαρούς, πάρτε μια ανάσα από τη μύτη σου μετρώντας έξι χρόνους. Γεμίστε με τον αέρα την κοιλιά, όχι το στέρνο.

Δοκιμάστε να κρατήσετε την αναπνοή για τέσσερις χρόνους.

Εκπνεύστε από το στόμα μετρώντας έξι χρόνους. Επανάλαβετε αυτή την ακολουθία τρεις με πέντε φορές.

Πηγή: Shape.gr