Τα σνακ του καλοκαιριού με λίγες θερμίδες

Η Ανδρονίκη Πάντα, διατροφολόγος- διαιτολόγος, μας προτείνει νόστιμα, υγιεινά και δροσερά σνακ του καλοκαριού.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Συνεργάστηκε η Ανδρονίκη Πάντα, διατροφολόγος- διαιτολόγος. 

Δροσερά smoothies με φρούτα

Χτυπάς στο μπλέντερ φρούτα εποχής με λίγο πάγο και έτοιμος ένας δροσερός φυσικός χυμός πλούσιος σε φυτικές ίνες, που μας θυμίζει γρανίτα. Αναλόγως με το ποια φρούτα θα επιλέξετε, θα πάρετε και τις ανάλογες θερμίδες. 2 βερίκοκα και 1 αχλάδι, 120 kcal. 1 ροδάκινο και 10 μικρές φράουλες 120 kcal. 200 γρ πεπόνι με 2 βερίκοκα 120 kcal. 1 μπανάνα και 2 βερίκοκα 120 kcal

Φρουτοσαλάτες

Η εποχή ενδείκνυται για φρεσκοκομμένα φρούτα, αφού υπάρχει αφθονία: ροδάκινα, νεκταρίνια, βερίκοκα, βανίλιες, αχλάδια, πεπόνι, καρπούζι είναι μερικά από τα φρούτα εποχής που αναλόγως με την όρεξη σας μπορείτε να τα προσθέσετε σε μια ωραία φρουτοσαλάτα προσθέτοντας επιπλέον αν θέλετε και λίγο γιαούρτι με μέλι ή μερικούς ξηρούς καρπούς.

Φτιάξτε μόνη σας παγωτό

Το γνωστό σε όλους πια παγωμένο γιαούρτι, που μπορείτε να το αγοράσετε έτοιμο μπορείτε να το φτιάξετε και στο σπίτι, ελέγχοντας ακόμη περισσότερο τις θερμίδες, αφού μπορείτε να το παρασκευάσετε με γιαούρτι με 2% λιπαρά και καστανή ακατέργαστη ζάχαρη. 

Μπάρες δημητριακών με μέλι

Μια μικρή μπάρα δημητριακών με μέλι περίπου στα 30 γρ, θα σας χορτάσει και θα σας γλυκάνει, χωρίς να χρειαστεί να καταναλώσετε περιττές θερμίδες. Επίσης μπορείτε να βρείτε και να φτιάξετε μόνη σας μερικές, ώστε να έχετε για μια στιγμή αδυναμίας.

Αποξηραμένα φρούτα

Λόγω της ποικιλίας των φρέσκων φρούτων ξεχνάμε τα αποξηραμένα συνήθως τους καλοκαιρινούς μήνες. Παρόλα αυτά όμως, δεν παύουν να είναι θρεπτικά, νόστιμα και να αντικαθιστούν ωραία τα γλυκά, παρόλο που μπορούμε να τα βρούμε και χωρίς ζάχαρη. Μεταφέρονται εύκολα και μπορείς να τα έχεις μαζί σου συνέχεια. Βερίκοκα, σύκα, δαμάσκηνα, ανανάς ακόμη και σταφίδες που μπορούν να καταναλωθούν μόνα τους ή να τα συνδυάσουμε σε μια ωραία φρουτοσαλάτα.

Έξτρα ιδέες

Και αν θέλετε και ένα αλμυρό σνακ μπορείτε να κόψετε μερικά sticks αγγούρι και να τα απολαύσουμε βουτώντας τα σε cottage cheese ή κατίκι. Και αν πεινάτε περισσότερο στο ίδιο σνακ μπορείτε να προσθέσετε και λίγα κριτσίνια ή κράκερ.

Τέλος, μια με 2 ρυζογκοφρέτες μπορούν να συνδυαστούν είτε με γλυκό είτε με αλμυρό, προσφέροντας μας τον απαραίτητο κορεσμό χωρίς πολλές θερμίδες.

Πηγή: Shape.gr