Εκτός από ηθοποιός και σύμβολο του σεξ, η Catherine Zeta-Jones είναι πλέον και business woman. Αφού ίδρυσε το δικό της lifestyle brand, Casa Zeta-Jones, νωρίτερα το 2020, λανσάροντας pleather παπούτσια, αθλητικά ρούχα και home decor, τώρα αποφάσισε να δοκιμάσει τις δυνατότητές της στο χώρο της ομορφιάς, λανσάροντας τα δικά της καλλυντικά, σε συνεργασία με την Wunder2.
Η βραβευμένη με Oscar ηθοποιός έδειξε τα προϊόντα μακιγιάζ της σειράς, ανεβάζοντας μια selfie της στο Instagram. "Έψαχνα για τα καλύτερα cruelty-free προϊόντα για να λανσάρω μια σειρά μακιγιάζ που θα σε κάνει να νιώθεις γεμάτη αυτοπεποίθηση. Ξεκινώντας με τις νέες mascara και τα eyeliners, η αποστολή μου για το #CasaZetaJones είναι να δημιουργήσω ένα σύμπαν προϊόντων που αποπνέουν την αίσθηση της αβίαστης κομψότητας που εκπλήσσει", εξηγεί.
Μιλώντας για το εγχείρημά της, είπε: "Όλα όσα σχεδίασα ήταν πραγματικά ένα έργο πάθους. Ήθελα να πάω αυτό το πάθος ένα βήμα παραπέρα και να δημιουργήσω ένα brand που να είναι όμορφο και πολυτελές, ενώ εξακολουθεί να είναι προσιτό. "