The Weeknd | Χρειάστηκαν περισσότερες από 250 ώρες δημιουργίας για το Givenchy σύνολό του στο Super Bowl

Μία εντυπωσιακή δημιουργία του νέου creative director του οίκου, Matthew Williams.

Εδώ και μερικές ημέρες, όλοι μιλούν για τον The Weeknd. Sites, περιοδικά και χρήστες social media σχολιάζουν την iconic εμφάνιση που πραγματοποίησε το βράδυ της Κυριακής ο Καναδός καλλιτέχνης στο ημίχρονο του Super Bowl –και όχι άδικα.

Ο Abel Tesfaye a.k.a. The Weeknd τραγούδησε τις μεγαλύτερες επιτυχίες του σε ένα λαμπερό και extravagant σόου που θύμισε τις συναυλίες που όλοι αγαπάμε και που τόσο μας έχουν λείψει τον τελευταίο χρόνο. Για αυτή την iconic εμφάνιση του, ο τραγουδιστής επέλεξε να φορέσει total black σύνολο και το signature πλέον κόκκινο σακάκι του, λίγο πιο διαφορετικό από ό,τι είχαμε συνηθίσει μέχρι σήμερα.

Συγκεκριμένα, ο creative director του οίκου Givenchy, Matthew Williams επιμελήθηκε την εμφάνιση του The Weeknd και ήταν όσο λαμπερή χρειαζόταν. Ο The Weeknd έλαμψε μέσα στο κόκκινο κοστούμι του, για το οποίο χρειάστηκαν περισσότερες από 250 ώρες δημιουργίας από τον σχεδιαστή και την ομάδα του στο haute couture ατελιέ του οίκου στο Παρίσι, ενώ χρησιμοποιήθηκαν χιλιάδες κόκκινοι κρύσταλλοι. Για τη δημιουργία αυτού του τόσο ιδιαίτερου couture κομματιού, ο σχεδιαστής και ο καλλιτέχνες χρειάστηκε να κάνουν Zoom Calls και όχι το fitting που θα έπρεπε να γίνει κανονικά, λόγω της πανδημίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μπορεί το συγκεκριμένο couture κομμάτι να έκλεψε τις εντυπώσεις στους σχεδόν 100 εκατομμύρια θεατές που παρακολούθησαν το σόου του, ωστόσο και το υπόλοιπο outfit του ήταν πολύ κομψό. Ο The Weeknd φόρεσε μαύρο πουκάμισο, μαύρο παντελόνι, δερμάτινη γραβάτα και ασπρόμαυρα derbies, δημιουργώντας έτσι μία αρμονία στην εμφάνιση του.

Η εμφάνιση του The Weeknd στο Super Bowl

The Weeknd

Δείτε όλη την εμφάνιση του The Weeknd στο Super Bowl

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ