Η Meghan Markle επέλεξε να ξεκινήσει την προώθηση του American Riviera Orchard στέλνοντας μια limited σειρά από βαζάκια με μαρμελάδα. Οι παραλήπτες ήταν διάσημοι φίλοι της μοιράστηκαν το δώρο που έλαβαν στα social media τους κάνοντας ακόμα πιο γνωστό το νέο της brand. Δεν είναι όμως το πρώτο προϊόν που θα μπορούν να αγοράσουν οι καταναλωτές.
Σύμφωνα με το Tatler, η δούκισσα του Sussex θα κάνει ντεμπούτο στην αγορά με μία ετικέτα ροζέ κρασιού. Αυτό σημαίνει ότι θα ανήκει πια σε μια ομάδα από celebrities με το δικό τους κρασί, όπως είναι η Cameron Diaz, ο Dwayne Johnson και ο John Legend.
Οι λεπτομέρειες για το κρασί της Meghan Markle
Πηγές αναφέρουν ότι το κρασί της Meghan Markle θα κυκλοφορήσει με κάποια extras για να δημιουργήσει μια πιο γιορτινή συνθήκη. Άνθρωποι από το περιβάλλον της, μιλώντας στη Daily Mail, αναφέρουν ότι "για να συνοδεύσει το λανσάρισμα του κρασιού, αναμένεται ότι άλλα προϊόντα στην αρχική παρτίδα κυκλοφορίας θα είναι είδη ποτού και σερβιρίσματος, απαραίτητα πράγματα για το μπαρ και άλλα προϊόντα που σχετίζονται με καλέσματα και διασκέδαση".
Τι έχουμε να περιμένουμε όσον αφορά την ποικιλία και το κόστος του κρασιού; "Μπορούμε να περιμένουμε κλασικά προϊόντα αλλά πολυτελές στιλ" αναφέρουν οι πηγές.
Το ξεχωριστό νόημα πίσω από την επιλογή
Η επιλογή του να κυκλοφορήσει ένα ροζέ ως πρώτο προϊόν του American Riviera Orchard έχει ξεχωριστό νόημα. Οι royal fans πιθανότητα να έχουν καταφέρει ήδη να ενώσουν τα κομμάτια του παζλ.
"Το ήπιε στο πρώτο της ραντεβού με τον πρίγκιπα Harry στο Soho House το 2016" αναφέρουν πηγές στο Tatler. "Η Meghan φέρεται να ήπιε φροζέ, το οποίο ήταν φτιαγμένο από παγωμένο κρασί και μία ανακατεμένο μέσα σε ένα μείγμα με φράουλες και παγωμένη ζάχαρη για να προσθέσει γλυκιά γεύση".
Τα νέα για το ροζέ κρασί έρχονται λίγο μετά τις μαρμελάδες. Στον καλό φίλο του πρίγκιπα Harry, Nacho Figueras έφτασε κι ένα κουτί με λιχουδιές για σκύλους μαζί με την μαρμελάδα βατόμουρο -πήρε το ένα από τα δύο βαζάκια που δημιουργήθηκαν με τη συγκεκριμένη γεύση. Η επιλογή να είναι όμως το κρασί το προϊόν που θα κυκλοφορήσει ευρύτερα στην αγορά έχει και μία ακόμη εξήγηση. "Το κρασί είναι περισσότερο προσοδοφόρο από την μαρμελάδα" τονίζουν πηγές στο Tatler.