Μπορεί ο οίκος Chopard να έχει συνδεθεί άρρηκτα με το Φεστιβάλ των Καννών, καθώς αποτελεί τον επίσημο συνεργάτη του λαμπερού event, ωστόσο η σχέση του διάσημου οίκου με τον θρυλικό αγώνα κλασικών αυτοκινήτων 1000 Miglia μετράει περισσότερα χρόνια και πιο συγκεκριμένα από το 1988 ως επίσημος χρονομετρητής.

Ήταν, λοιπόν, επόμενο για ακόμη μία φορά η Chopard να βρεθεί στο συναρπαστικό event που έλαβε χώρα από τις 15 έως τις 18 Ιουνίου, όπου την παραμονή της έναρξης του αγώνα δρόμου παρουσιάστηκαν από τον συμπρόεδρο Karl-Friedrich Scheufele και τον οδηγό αγώνων Jacky Ickx, ένα δίδυμο εκπληκτικών ρολογιών για τον εορτασμό του γεγονότος με τη μορφή των Mille Miglia 2022 Race Editions.

Η φετινή χρονιά - που ήταν η 35η που η Chopard δήλωσε το παρών στο 1000 Miglia- ήταν ιδιαίτερα σημαντική για τον οίκο και τη διοργάνωση αφού ο Karl-Friedrich Scheufele συμμετείχε στο 404μελές πεδίο των αυτοκινήτων πίσω από το τιμόνι της Mercedes Benz 300 SL του 1955 της οικογένειας Scheufele, γνωστής στην 1000 Miglia λόγω του κόκκινου χρώματος φράουλας. "Αυτό ήταν το ίδιο αυτοκίνητο με το οποίο συμμετείχα στην πρώτη μου 1000 Miglia το 1989, συνοδευόμενος από τον θρύλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, πρεσβευτή της Chopard και μεγάλο φίλο όλων μας, Jacky Ickx" δήλωσε ο Karl-Friedrich Scheufele. "Έκτοτε έχουμε οδηγήσει τη διαδρομή μαζί πολλές ακόμη φορές και, αν και πάντα νιώθω ένα βαθμό ανησυχίας πριν από την εκκίνηση κάθε 1000 Miglia, το να βρίσκομαι δίπλα σε έναν έξι φορές νικητή του Le Mans, ο οποίος στην καριέρα του στη Formula 1 ανέβηκε στο βάθρο 25 φορές, ενισχύει πάντα την αυτοπεποίθησή μου", πρόσθεσε.

Να σημειωθεί πως σήμερα η Chopard διοικείται από την οικογένεια Scheufele και κατέχει περισσότερα από 50 επαγγέλματα στις τρεις εγκαταστάσεις παραγωγής της, όπου δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στην εσωτερική εκπαίδευση και στη μετάδοση της τεχνογνωσίας. Επιπλέον, από τον Ιούλιο του 2018, ο οίκος είναι ο πρώτος κατασκευαστής ρολογιών και κοσμημάτων που χρησιμοποιεί 100% ηθικό χρυσό για την παραγωγή όλων των ρολογιών και των κοσμημάτων του.

Λίγα λόγια για την ιστορία του θρυλικού αγώνα δρόμου
Ο αγώνας 1000 Miglia ιδρύθηκε το 1927 και συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο διάσημων ιστορικών αγώνων αυτοκινήτου στον κόσμο. Όταν διεξήχθη αρχικά, η διαδρομή των 1.618 χιλιομέτρων (που ισοδυναμεί με 1.005 ρωμαϊκά μίλια) ήταν ένας ολοκληρωτικός αγώνας που ξεκινούσε και τερμάτιζε στην Μπρέσια, με τη Ρώμη να αποτελεί το σημείο καμπής για την επιστροφή στην πατρίδα.
Το 1955, ο διάσημος Βρετανός οδηγός αγώνων Sir Stirling Moss και ο πλοηγός του, ο δημοσιογράφος του μηχανοκίνητου αθλητισμού Denis Jenkinson, κέρδισαν τον αγώνα σε χρόνο ρεκόρ που ισχύει μέχρι σήμερα, ολοκληρώνοντας τη διαδρομή σε δέκα ώρες, επτά λεπτά και 48 δευτερόλεπτα με την αξιοσημείωτη μέση ταχύτητα των 97,96 μιλίων/ώρα.

Αφού έπαψε να υπάρχει στην αρχική μορφή του αγώνα το 1957, η 1000 Miglia αναβίωσε το 1977 ως δοκιμασία χρόνου και αξιοπιστίας για αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν μεταξύ 1927 και 1957. Εξακολουθεί να καλύπτει 1.000 μίλια ακολουθώντας μεγάλο μέρος της αρχικής διαδρομής στην καρδιά της Ιταλίας από την Μπρέσια στη Ρώμη και πίσω.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης μερικά από τα καλύτερα, σπανιότερα, σημαντικότερα και πολυτιμότερα αυτοκίνητα της αρχικής εποχής βγαίνουν στους δρόμους με τον τρόπο για τον οποίο προορίζονταν, δημιουργώντας μια μεθυστική επίθεση στις αισθήσεις της όρασης, του ήχου και της όσφρησης και γυρίζοντας πίσω το χρόνο καθώς περνούν από τις ίδιες πόλεις και χωριά όπου πλήθος κόσμου κατέκλυζε τους δρόμους κατά τις πρώτες δεκαετίες της 1000 Miglia.