Βενετία Κυρίου | Το μυστικό της επιτυχίας της

Δυναμική, ευέλικτη, οραματίστρια, η CEO της εταιρείας Happy People θέτει νέες βάσεις στον κόσμο της διαφήμισης.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Με στρατηγικές συνεργασίες, που περιλαμβάνουν διαφημιστικές καμπάνιες πολυεθνικών εταιρειών, όπως η Coca-Cola, παραγωγές τηλεοπτικών σειρών, όπως "Το τρίτο στεφάνι" στον AΝΤ1, αλλά και τη διεύθυνση της εταιρείας Happy People, που προάγει το diversity, η Βενετία Κυρίου είναι η σύγχρονη γυναίκα leader.

"Ο χώρος της διαφήμισης είναι εξαιρετικά απαιτητικός" υπογραμμίζει η ίδια και προσθέτει: "Για να είσαι συνεπής, πρέπει να είσαι οργανωτικός, ενώ ταυτόχρονα πρέπει να δουλεύεις με ταχύτητα ώστε να αντεπεξέρχεσαι στις προθεσμίες". Όσο για το σημαντικότερο skill που χρειάστηκε να αναπτύξει; "Eίναι το multitasking, μια δεξιότητα που σε βοηθά να νικήσεις τον μεγαλύτερο εχθρό σε αυτή τη δουλειά, τον χρόνο".

Ποια όμως είναι εκείνα τα στοιχεία που κάνουν μια γυναίκα leader να ξεχωρίζει; "Για να μπορέσεις να προχωρήσεις μπροστά και να αναλάβεις το ρίσκο οποιασδήποτε απόφασης, θα πρέπει να έχεις δουλέψει, πρώτα απ’ όλα, με τον ίδιο σου τον εαυτό. Σεβασμός, φερεγγυότητα και αυθεντικότητα. Αυτά είναι για μένα τα βασικά χαρακτηριστικά ενός επιτυχημένου επαγγελματία".

Ως CEO του πρακτορείου Happy People, πίστευε πάντα στη σημασία της διαφορετικότητας. "Θα έπρεπε να είναι αυτονόητο, αλλά ευτυχώς τελευταία, αν και με αργούς ρυθμούς, άρχισε να εντάσσεται στον χώρο της εικόνας. Για τη Happy People ήταν πάντοτε έτσι. Η φιλοσοφία μας συμπυκνώνεται στο motto "all ages, all faces”".

Στα αγαπημένα της work essentials περιλαμβάνονται "το planner, τα airpods μου για τις ημέρες που μιλώ ασταμάτητα στο κινητό και το βιβλίο "The Secret”, που με ενθαρ-
ρύνει να συνεχίζω να ονειρεύομαι και να βάζω στόχους". Τέλος, τα βασικά κομμάτια που συνθέτουν τα office looks της είναι "το αγαπημένο μου μαντίλι Hermès, ένα απαλό ροζ κραγιόν και ένα μαύρο σακάκι. Δεν τα αποχωρίζομαι ποτέ".