Η Zendaya έφυγε, η Florence Pugh ήρθε. Οι αλλαγές στα πρόσωπα των μεγάλων οίκων και των luxury brands επεκτείνεται και στις ambassadors, και η πιο ηχηρή μεταγραφή ήταν αυτή της Zendaya στον οίκο Louis Vuitton για τον οποίο, μάλιστα, έκανε το επίσημο ντεμπούτο της με την καμπάνια για την Capucines. Και τώρα ήρθε η σειρά της Florence Pugh να αναλάβει επίσημα τον δικό της ρόλο ως Di.Va. του Valentino [σ.σ. ο Pierpaolo Piccioli αποκαλεί τους εκπροσώπους του οίκου Di.Vas. από τα αρχικά των λέξεων DI.fferent VA.lues, που σημαίνει "διαφορετικές αξίες"). Η ταλαντούχα ηθοποιός και ανερχόμενο αστέρι του Hollywood είχε ήδη κάνει το ανεπίσημο ντεμπούτο της στο front row του οίκου, έχει φορέσει δημιουργίες του στο κόκκινο χαλί και τώρα ποζάρει με τη νέα τσάντα Valentino Garavani Rockstud23.
"Η Florence Pugh είναι το νέο πρόσωπο του Valentino. Γνωστή για την αυθεντικότητα, την ευαισθησία και την ατρόμητη έκφρασή της το ίδιο μπροστά και πίσω από τις κάμερες, η βρετανίδα ηθοποιός επιλέχθηκε από τον Creative director Pierpaolo Piccioli ως η πιο πρόσφατη Valentino Di.Va.", αναφέρει η ανακοίνωση του οίκου.
Φορεμένη από τη Florence Pugh, η νέα Valentino Garavani Rockstud23 τσάντα και οι iconic Valentino Gravani γόβες είναι οι πρωταγωνιστές της πρόσφατης καμπάνιας. Ο creative director, Pierpaolo Piccioli, επαναπροσδιορίζει του κλασικούς κώδικες του οίκου μέσα από μία σύγχρονη ματιά. Το iconic μοτίβο stud (καρφάκι) ενδυναμώνει την καθαρή σιλουέτα και δημιουργεί ένα κομμάτι τόσο τολμηρό και εκλεπτυσμένο όσο και η προσωπικότητα της ηθοποιού.
Η Fall 2023 καμπάνια για τα νέα Valentino Garavani Rockstud αξεσουάρ φωτογραφήθηκε από τον Steven Meisel και αποκτά το δικό της slogan: "I Mean…It’s Rockstud!". Το συγκεκριμένο μότο, όπως αναφέρει ο οίκος, αποτελεί μία δήλωση αγάπης και εξηγεί γιατί μπορεί κάποιος να μην μπορεί να ζει χωρίς αυτά. Είναι η πιο συνοπτική ατάκα για την επόμενη πολυπόθητη αγορά.
Το stud αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή μοτίβα των αξεσουάρ Valentino Garavani για περισσότερα από δέκα χρόνια. Η σειρά με παπούτσια Valentino Rockstud ήταν, για την ακρίβεια, η πρώτη μεγάλη επιτυχία των σχεδιαστών, Maria Garzia Chiuri και Pierpaolo Piccioli, όταν μετά την αποχώρηση του Valentino Garavani από τη θέση του creative director του οίκου, το 2008, ανέλαβαν τη θέση του.
Τα αξεσουάρ Rockstud παραμένουν ακόμα και σήμερα στην κορυφή των προτιμήσεων των πελατών του οίκου, και των fashion lovers, και ο τίτλος iconic ίσως και να μην αρκεί για να χωρέσει τη δυναμική τους. Η έμπνευση του signature stud, που θυμίζει στο σχέδιό του πυραμίδα, προήλθε από τις μεταλλικές λεπτομέρειες που συναντά κανείς στα Roman Palazzo, ενώ έχει γνωρίσει μέσα στα χρόνια διάφορες επανεκδοχές - ακόμα και την super-sized που ήρθε με τη συλλογή Άνοιξη 2021. "Το stud αποτελεί ένα σύμβολο αριστο-πανκ διάθεσης, είναι προκλητικά ροκ και την ίδια στιγμή αβίαστα μπουρζουά", λέει ο οίκος Valentino και δεν θα μπορούσε να βρει καλύτερη εκπρόσωπο από τη Florence Pugh, που εκπέμπει ακριβώς την ίδια διάθεση.
Το βίντεο της καμπάνιας