Στα πλαίσια του καθολικού re-branding που πραγματοποιεί φέτος, η εταιρεία The Bostonians αποκαλύπτει την ανανεωμένη της εταιρική ταυτότητα, σε όλα τα επίπεδα, που μεταφράζεται σε πιο νεανική προσωπικότητα και σύγχρονη εικόνα. Παράλληλα, ανακοινώνει το λανσάρισμα του νέου της ηλεκτρονικού καταστήματος TheBostonians.gr.
Με έμπνευση, όπως πάντα, από την αριστοκρατική και κοσμοπολίτικη Βοστώνη, η τελευταία καμπάνια του brand, Α State of Mind, χαρακτηρίζεται από ένα άκρως ενδιαφέρον preppy style with a twist, που αντικατοπτρίζει την κλασική γοητεία και την casual κομψότητα του σύγχρονου άνδρα, ενώ το εμβληματικό λογότυπο μεταμορφώνεται σε ένα εντυπωσιακό oικόσημο γεμάτο συμβολισμούς.
"Η νέα μας πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου TheBostonians.gr, σχεδιασμένη σε απόλυτη αρμονία με την ανανεωμένη εικόνα της μάρκας, είναι ευχάριστη στην πλοήγηση, απόλυτα φιλική προς τον χρήστη και αντικατοπτρίζει τον στόχο μας να παρέχουμε μια απρόσκοπτη και ελκυστική εμπειρία αγορών στους πελάτες μας. Προσκαλούμε τον κόσμο να πλοηγηθεί στις σελίδες του νέου μας ecom, να εξερευνήσει τη συλλογή μας και να ενστερνιστεί την φιλοσοφία του 'A State Of Mind", δήλωσε η Τάνια Μάγειρα, Strategy & Communications Manager της The Bostonians.
Το νέο ecom The Bostonians χαρακτηρίζεται από ένα φιλικό προς τον χρήστη περιβάλλον για μία shopping εμπειρία απόλυτα ασφαλή και γρήγορη, καθώς και από μία ξεχωριστή, διαρκώς αναπτυσσόμενη ενότητα που σκοπό έχει να μυήσει τον χρήστη στον κόσμο και την ιστορία της μάρκας.