Το #BeYourOwnBOSS έχει γίνει το κεντρικό μότο στις καμπάνιες της BOSS τις τελευταίες σεζόν και αυτό που ξεκίνησε με την παρότρυνση του "να είσαι το αφεντικό του εαυτού σου" συνεχίζεται και στην καμπάνια για την Άνοιξη / Καλοκαίρι 2024. Πρωταγωνίστρια στη νέα καμπάνια της BOSS, που προασπίζεται τη ζωή και το στιλ που πηγάζει μέσα από την ενδυνάμωση και την αυτοπεποίθηση που οφείλουμε στον εαυτό μας, είναι η Gisele Bündchen.
Το διάσημο supermodel από τη Βραζιλία συνεχίζει την παράδοση της BOSS να επιστρατεύει για τις καμπάνιες της πρόσωπα που εμπνέουν με την προσωπικότητα και τις ιστορίες τους, όπως η Naomi Campbell, η Gigi Hadid, η Kendall Jenner και ο Malume σε προηγούμενες καμπάνιες. Τα πρόσωπα που συμπληρώνουν τη νέα αφήγηση αυτοπροσδιορισμού και ενδυνάμωσης, για την καμπάνια Άνοιξη / Καλοκαίρι 2024, είναι το μοντέλο από τη Μεγάλη Βρετανία Adwoa Aboah, αλλά και οι ambassadors της BOSS, ο Νοτιοκορεάτης ηθοποιό Lee Minho και ο Ιταλό τενίστας Matteo Berrettini - που συμμετείχαν και σε προηγούμενες καμπάνιες. Η Βρετανίδα τραγουδίστρια και ηθοποιός, Suki Waterhouse, επιστρέφει ως brand ambassador για τα ρολόγια, τα κοσμήματα και τα γυαλιά της BOSS.
Στη νέα καμπάνια, που φωτογραφίζει ξανά ο Mikael Jansson, κάθε ένα από τα ταλέντα που πρωταγωνιστούν απεικονίζεται μέσα σ' ένα λαβυρινθώδες περιβάλλον περνώντας από τις σκιές προς το φως για να δηλώσει πόσο διαμορφωτικές μπορεί να είναι οι επιλογές της ζωής.
Η συλλογή BOSS Spring/Summer 2024 βασίζεται στα σχέδια που παρουσιάστηκαν στην επίδειξη μόδας του brand στο Μαϊάμι, όπου μια εκλεπτυσμένη, ουδέτερη χρωματική παλέτα και σύγχρονες εκδοχές κλασικών κομματιών βρέθηκαν στο επίκεντρο. Η συλλογή προσφέρει μια πλήρη γκαρνταρόμπα για κάθε περίσταση που ταιριάζει σε έναν 24/7 τρόπο ζωής. Το κοστούμι, η υπογραφή της BOSS, επιστρέφει ανανεωμένο σε μια ποικιλία από δυναμικές, μοντέρνες σιλουέτες. Οι απαλές αποχρώσεις, οι ανάλαφρες υφές και οι αντιθέσεις - ρευστότητα και δομή, αδιαφάνεια και διαφάνεια - παρέχουν μια φρέσκια αντίληψη που ταιριάζει απόλυτα στους θερμούς μήνες της άνοιξης και του καλοκαιριού.
Το νέο μονόγραμμα Double B κάνει ντεμπούτο
Το νέο μονόγραμμα Double B επαναλαμβάνεται σε πολλά κομμάτια της γκάμας προϊόντων - από ρούχα μέχρι αξεσουάρ- και παίζει κεντρικό ρόλο σ' αυτή τη συλλογή. Αυτή η χαρακτηριστική λεπτομέρεια, με το συνυφασμένο σχέδιο, ενσαρκώνει το πνεύμα ενός πραγματικού "BOSS" - ενός τολμηρού ατόμου που δεν φοβάται να κάνει statement.
Μια πολυδιάστατη ψηφιακή καμπάνια σηματοδοτεί το ντεμπούτο του μονογράμματος Double B. Αρχικά, το μοτίβο θα αναδημιουργηθεί σε υπερμεγέθεις τρισδιάστατες εικόνες με τη χρήση υπερρεαλιστικής τεχνολογίας CGI σε εμβληματικά σημεία σε όλο τον κόσμο. Με το σλόγκαν "Double B, Every Me", σχεδόν 100 πρεσβευτές του brand, διασημότητες, αθλητές και digital influencers θα δημιουργήσουν πρωτότυπο περιεχόμενο για το Instagram και το TikTok. Αυτά τα ταλέντα θα εκφράσουν βασικές πτυχές της προσωπικότητάς τους φορώντας κομμάτια από τη συλλογή με το νέο μονόγραμμα Double B - δείχνοντας ότι υπάρχουν περισσότεροι από ένας τρόποι για να είσαι το "BOSS" του εαυτού σου. Επίσης, οι λάτρεις του brand θα προσκληθούν να συμμετάσχουν online, χρησιμοποιώντας ένα μοναδικό Instagram φίλτρο.
Από το ηλιοβασίλεμα της 31ης Ιανουαρίου έως την ανατολή του ηλίου της 1ης Φεβρουαρίου, η BOSS θα τρέξει την καμπάνια προβάλλοντας ένα ολόγραμμα ύψους 10 μέτρων με τους brand ambassadors Lee Minho και Gisele Bündchen στο Potters Fields Park του Λονδίνου, κοντά στην εμβληματική Tower Bridge. Η BOSS είναι το πρώτο fashion brand που εγκαινιάζει μια μεγάλη παγκόσμια καμπάνια χρησιμοποιώντας ένα ολόγραμμα μεγάλης κλίμακας, ανοίγοντας τον δρόμο για απεριόριστες νέες ευκαιρίες στον χώρο της outdoor διαφήμισης. Αυτή η εντυπωσιακή οπτική απεικόνιση θα δημιουργήσει συναρπαστικό περιεχόμενο για τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης του brand.
"Η καινοτομία κατέχει πρωταγωνιστικό ρόλο στη στρατηγική μας για να επιτευχθεί απήχηση ευρείας κλίμακας στο καταναλωτικό κοινό και να δημιουργηθεί κάτι συναρπαστικό. Το ολόγραμμα είναι η πιο πρόσφατη έκφραση της εξερεύνησης και της περιέργειας μας γύρω από την αξιοποίηση της δύναμης της τεχνολογίας στις επικοινωνίες μας.
Η καινοτομία που προσφέρει μάς βοηθά, επίσης, να δημιουργήσουμε μαγευτικό περιεχόμενο που είναι αξιομνημόνευτο, προσφέροντας μια νέα εμπειρία στο κοινό μας, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται θετικοί συνειρμοί προς το brand. Ουσιαστικά, επιθυμούμε να βοηθήσουμε και να ενθαρρύνουμε τους καταναλωτές να συνδεθούν βαθύτερα με το brand μας, καθώς και να ανακαλύψουν και να αποκτήσουν τα προϊόντα μας", δήλωσε η Nadia Kokni, SVP of Global Marketing & Brand Communications της HUGO BOSS.
Η νέα συλλογή Spring/Summer 2024 είναι διαθέσιμη από τις 31 Ιανουαρίου 2024 στα καταστήματα BOSS σε όλο τον κόσμο, στο boss.com και μέσω συνεργατών χονδρικής.
Δείτε το βίντεο της καμπάνιας: