Ο οίκος Louis Vuitton ενισχύει το έργο της UNICEF

Ο Virgil Abloh σχεδιάζει για καλό σκοπό.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Ο γαλλικός οίκος Louis Vuitton ενισχύει για μία ακόμη χρονιά το έργο της Unicef για την υποστήριξη των ευάλωτων παιδιών ανά τον κόσμο μέσω της πώλησης των ανανεωμένων βραχιολιών Silver Lockit. Σχεδιασμένα για πρώτη φορά από τον καλλιτεχνικό διευθυντή της ανδρικής συλλογής,  Virgil Abloh, τα νέα βραχιόλια είναι εμπνευσμένα από τις αλυσίδες που ο ίδιος χρησιμοποιεί στις collection του, καθώς και τη χαρακτηριστική κλειδαριά που εφηύρε ο Georges Vuitton το 1890 για την προστασία των πολύτιμων αντικειμένων των πελατών του οίκου. 

Ο οίκος Louis Vuitton ενισχύει το έργο της UNICEF

Στη συνέχεια της εκστρατείας #Makeapromise, οι αγοραστές υποστηρίζουν χρηματικά τα παιδιά που δεν έχουν πρόσβαση σε νερό, αποχέτευση, διατροφή, υπηρεσίες εκπαίδευσης και υγείας - στις περιοχές που έχουν πληγεί πρόσφατα από φυσικές καταστροφές​​​​ - συμπεριλαμβανομένων και των προσφύγων από τη Συρία στις κοινότητες υποδοχής της Αιγύπτου, της Ιορδανίας, του Λιβάνου, του Ιράκ και της Τουρκία.

lv

Τα εντυπωσιακά βραχιόλια είναι διαθέσιμα σε 4 χρώματα - μαύρο, πορτοκαλί, πράσινο και μπλε - στο louisvuitton.com και σε πάνω από 150 καταστήματα Louis Vuitton που υποστηρίζουν την αποστολή του οίκου να συγκεντρωθούν όσο το δυνατόν περισσότερα χρήματα για καλό σκοπό.

Louis Vuitton
Louis Vuitton