Τα extravagant αξεσουάρ είναι οικεία στοιχεία για τον Gucci, αλλά για τη νέα σεζόν ο καλλιτεχνικός διευθυντής Alessandro Michele αποφάσισε να δώσει μια άλλη διάσταση χρησιμοποιώντας ζωντανά άλογα ως ένα ακόμα συστατικό της ιδιαίτερης αισθητικής του ιταλικού brand. Gucci of course a horse είναι το μότο της καμπάνιας SS20, στην οποία ο Alessandro Michele ένωσε ξανά τις δυνάμεις του με τον βραβευμένο σκηνοθέτη Γιώργο Λάνθιμο, σε μία ιστορία γεμάτη συμβολισμούς με αυτά τα υπέροχα πλάσματα να πρωταγωνιστούν.
Ποτέ μην υποτιμάτε τη δύναμη μιας τριάδας. Ακόμα περισσότερο εάν το τρίο περιλαμβάνει ένα άλογο. Είναι κατοικίδιο; Μέλος της οικογένειας; Μια θεραπευτική βοήθεια; Ένα νεύμα για τη διατήρηση της ιππασίας που βρίσκεται στο DNA του Gucci; Μια μυθολογική ενσάρκωση κάποιας θεότητας της αγάπης; Ίσως όλα τα παραπάνω, ίσως κανένα από αυτά.
Στην αινιγματική καμπάνια που σκηνοθέτησε ο Γιώργος Λάνθιμος για τον Gucci, τα άλογα έχουν ρόλο συμπρωταγωνιστή. Στην κουζίνα, στην παραλία, στην κίνηση, στο πλυντήριο αυτοκινήτων, τα άλογα είναι πάντα εκεί: τρώνε ένα σνακ, κολυμπούν στην πισίνα, καθοδηγούν σε κάποιον προορισμό και γενικά μοιράζονται στιγμές με τους ιδιοκτήτες (;) τους. να πάρει ένα σνακ, να κολυμπήσει στην πισίνα, να πλύνει τα παπούτσια στο πλυντήριο αυτοκινήτων, να φέρει τα άλλα δύο στον προορισμό και γενικά να μοιράζεται στιγμές με τους ιδιοκτήτες του; Δεν υπάρχει ιδιοκτησία σε μια σχέση. Η καμπάνια τονίζει τον καθημερινό σουρεαλισμό, είναι μια γιορτή του παράδοξου.
Ο Alessandro Michele θέλει να πιέσει τα όρια και ανέθεσε το visual κομμάτι στον master του είδους, τον Γιώργο Λάνθιμο. Η αφηγηματική πλοκή τελικά αφήνεται στους θεατές να τη μεταφράσουν. Ο Αστακός του Λάνθιμου, η δυστοπική ταινία στην οποία οι άνδρες και οι γυναίκες που δεν μπορούσαν να βρουν ένα σύντροφο, μετατρέπονται αιώνια στο αγαπημένο τους ζώο, έρχεται στο μυαλό.
Ίσως τελικά το άλογο να είναι απλώς ένας άνθρωπος, σε μια νέα ενσάρκωση. Δεν πρέπει να λησμονούμε επίσης ότι ο Δίας συνήθιζε να μεταμορφώνεται σε ζώο όταν ήθελε να αποπλανήσει. Και πάλι, τα άλογα είναι σύμβολο της ελευθερίας και η καμπάνια του Gucci SS20 αφορά τη δύναμη της μόδας να σπάει τους κανόνες με την αυτοδιάθεση του προσωπικού στυλ. 'Οποια κι αν είναι η απάντηση, το σίγουρο είναι ότι η αλήθεια και το στυλ είναι στη διάθεση του θεατή.