Η Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου πρόκειται να γίνει μέσω live streaming

To British Fashion Council μόλις ανακοίνωσε τη δημιουργία μιας ψηφιακής πλατφόρμας που θα είναι ανοιχτή σε όλους.

Το lockdown που επέβαλλαν πολλές κυβερνήσεις εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού έδειξε από νωρίς πως θα έχει έντονες επιπτώσεις σε πολλούς τομείς. Η βιομηχανία της μόδας είναι μία από αυτές που επηρεάζονται άμεσα και που πλέον πρέπει να συζητούν σοβαρά για το τι θα γίνει την επόμενη μέρα.

Στα πλαίσια αυτής της νέας πραγματικότητας το British Fashion Council προχώρησε πριν από λίγη ώρα σε μια πολύ σημαντική ανακοίνωση. Η επόμενη Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου θα γίνει σε live streaming και τα showrooms των δημιουργών θα είναι εικονικά. Με αφορμή την ακύρωση της ανδρικής Εβδομάδας Μόδας που επρόκειτο να γίνει τον Ιούνιο, οι ιθύνοντες είδαν πως πρέπει να βρεθεί μία λύση έτσι ώστε η βιομηχανία να συνεχίσει να λειτουργεί όσο πιο κανονικά γίνεται. Έτσι πάρθηκε αυτή η απόφαση η οποία ανακοινώθηκε επίσημα πριν από λίγη ώρα. Οι ανδρικές και γυναικείες συλλογές λοιπόν θα παρουσιαστούν μαζί, σε μια fashion week που δεν θα είναι απλώς virtual αλλά και gender-neutral. Για τον σκοπό αυτόν θα δημιουργηθεί μια πλατφόρμα η οποία από τις 12 Ιουνίου θα είναι ανοιχτή τόσο σε επαγγελματίες όσο και στο ευρύ κοινό. Έτσι όλοι θα έχουν πρόσβαση ακόμα και σε events τα οποία ήταν αποκλειστικά και μόνο για λίγους προσκεκλημένους. 

"Είναι πολύ σημαντικό να κοιτάξουμε στο μέλλον και να αρπάξουμε την ευκαιρία να αλλάξουμε, να συνεργαστούμε και να εξελιχθούμε. Η πανδημία μας οδηγεί στο να αντιδράσουμε λαμβάνοντας υπόψιν τα δεδομένα της κοινωνίας καθώς και το πώς θέλουμε να ζούμε τη ζωή μας και να κάνουμε τις δουλειές μας όταν όλο αυτό ξεπεραστεί. Με το να φτιάξουμε αυτή την πλατφόρμα για την εβδομάδα μόδας, προσαρμόζουμε τις ψηφιακές καινοτομίες στις ανάγκες του σήμερα και χτίζουμε το μέλλον. Οι σχεδιαστές θα μπορούν να μοιραστούν την ιστορία τους και τις συλλογές τους με ένα μεγαλύτερο παγκόσμιο κοινό" ανέφερε η ανακοίνωση της Caroline Rush, Chief Executive  του British Fashion Council. 

Τα γυναικεία shows για το Χειμώνα του 2020 είχαν πραγματοποιηθεί τον Φεβρουάριο και τώρα επρόκειτο να ανοίξουν και τα showrooms των σχεδιαστών. Η νέα πραγματικότητα επιβάλλει μια διαφορετική προσέγγιση και έτσι η ενέργεια αυτή του British Fashion Council θα δώσει τη δυνατότητα στους σχεδιαστές να επικοινωνήσουν με το κοινό δίνοντας συνεντεύξεις, ηχογραφώντας podcasts, διοργανώνοντας webinars και ψηφιακά showrooms. Παράλληλα τόσο οι retailers όσο και το κοινό θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν τις παραγγελίες τους για τις συλλογές του Καλοκαιριού του 2021. 

Η απόφαση του British Fashion Council έρχεται να επιβεβαιώσει ότι η μόδα είναι είναι έτοιμη και πρέπει να αλλάξει σελίδα και να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. Στις περασμένες Εβδομάδες Μόδας shows έγιναν κεκλεισμένων των θυρών, ενώ η αντίστοιχη στη Σεούλ ακυρώθηκε. Το Τόκιο, η Μόσχα και η Σαγκάη αντέδρασαν γρήγορα και παρουσίασαν τις δικές τους μέσα από digital media παρουσιάζοντας virtual πασαρέλες και showrooms. Μένει να δούμε πώς θα κινηθεί κάθε μητρόπολη της μόδας από εδώ και στο εξής, μιας και η Νέα Υόρκη είναι ακόμα κέντρο της πανδημίας ενώ το Μιλάνο και το Παρίσι τώρα έχουν αρχίσει να συζητούν δειλά την άρση των περιοριστικών μέτρων.