Ο Michael Kors αποχωρεί από την Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης

Ο σχεδιαστής αποφάσισε να μη συμμετέχει αυτόν τον Σεπτέμβριο ενώ αλλάζει και το επιχειρηματικό μοντέλο του brand του.

O Michael Kors ανακοίνωσε ότι δεν θα παρουσιάζει πλέον τις συλλογές του σύμφωνα με το παραδοσιακό fashion calendar. O Αμερικανός δημιουργός εξήγησε πως ο ίδιος και η ομάδα του θα φτιάχνουν πλέον μόνο δύο συλλογές κάθε χρόνο, ενώ αυτό τον Σεπτέμβριο δεν θα συμμετέχει στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης και θα πουλήσει τα ρούχα του στους retailers πριν τα παρουσιάσει στο ευρύ κοινό. 

"Εδώ και καιρό σκέφτομαι πως το fashion calendar πρέπει να αλλάξει. Είναι πολύ εντυπωσιακό το ότι βρίσκομαι σε ανοιχτό διάλογο με την κοινότητα της μόδας σχετικά με το ημερολόγιο –από τους Giorgio Armani, Dries Van Noten, Gucci και YSL, μέχρι και τους μεγαλύτερους retailers του πλανήδη- σχετικά με το πώς μπορούμε να επιβραδύνουμε τις διαδικασίες στη δουλειά μας. Όλοι μας είχαμε χρόνο να σκεφτούμε και να αναλύσουμε τα δεδομένα και πιστεύω πως πολλοί συμφωνούν ότι έχει έρθει η ώρα για μια νέα προσέγγιση, μια νέα εποχή" είπε αναλυτικά μέσα από την επίσημη ανακοίνωσή του. 

Ο Michael Kors πλέον θα φτιάχνει μόνο δύο συλλογές το χρόνο, μία για το καλοκαίρι και μία για το χειμώνα. ‘Επειτα θα τις παραδίδει στα καταστήματα σταδιακά, αντί να τις πουλάει ολόκληρες κατευείαν. 

Είναι η τελευταία προσθήκη στη λίστα με τους σχεδιαστές που απορρίπτουν το παλιό ημερολόγιο και βρίσκουν έναν νέο, πιο μοντέρνο τρόπο να δουλέψουν. Ο Saint Laurent ανακοίνωσε πως αποχωρεί από την Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού και ο Gucci, με τη σειρά του, εξήγησε ότι δεν θα δουλεύει πια με τον ίδιο τρόπο αλλά θα παρουσιάζει αντί για πέντε, μόλις δύο shows κάθε χρόνο. 

Αυτές οι ανακοινώσεις ακολούθησαν την ανοιχτή επιστολή που υπέγραψαν οι Dries van Noten, Erdem Moralioglu, Gabriela Hearst, Joseph Altuzarra, Tory Burch, Craig Green και οι Proenza Schouler, η οποία καλούσε για άμεση αλλαγή. 

Στο μεταξύ τα BFC και CFDA συνεργάστηκαν για να ζητήσουν από τους σχεδιαστές και τις εταιρείες να "κάνουν επανεκκίνηση και να ξανασκεφτούν επειγόντως" τα επιχειρηματικά μοντέλα τους. Θεωρούν πως τα brands δεν θα πρέπει να έχουν πάνω από δύο κυρίως συλλογές το χρόνο, αλλά να τις παρουσιάζουν σύμφωνα με το fashion calendar στις παγκόσμιες πρωτεύουσες της μόδας, έτσι ώστε "να μην αναγκάζουν τους buyers και τους δημοσιογράφους να ταξιδεύουν συνεχώς".

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ