O οίκος Gucci λανσάρει την πρώτη sustainable συλλογή του. Η Gucci Off the Grid είναι η πρώτη ολοκληρωμένη σειρά που δημιούργησε ο Alessandro Michele προκειμένου να υποστηρίξει το όραμα του label για μια κυκλική και πιο βιώσιμη παραγωγή.
Σχεδιάστηκε για όσους ενδιαφέρονται για το περιβάλλον και έχει φτιαχτεί από ανακυκλωμένα, οργανικά, βιοδιασπώμενα και βιώσιμα υλικά, όπως το ECONYL®, ένα νάυλον που παράγεται από δίχτυα και απόβλητα.
Ο άνθρωπος πλέον αναζητά μία σύνδεση με τον έξω κόσμο και εντυπωσιάζεται από τη δύναμη και το μεγαλείο της φύσης. Πλέον εκτιμά την ευφορία που του προκαλεί το να μπορεί να ζει κοντά στο περιβάλλον. Η επιθυμία να αναζητήσει έναν νέο τρόπο ζωής, κοντά στο φυσικό κόσμο είναι τώρα όλο και πιο έντονη, καθώς με αυτόν τον τρόπο νιώθει πιο ολοκληρωμένος. Αυτή η διαδρομή λοιπόν προς τη φύση τροφοδοτεί τη φαντασία και γι’ αυτόν τον λόγο ο Gucci αγκαλιάζει την ιδέα της σαν έναν τρόπο για να ανακαλύψουμε τον εαυτό μας και να εκφραστούμε διαφορετικά.
Μαζί με αυτή τη συλλογή, που περιλαμβάνει genderless τσάντες, αξεσουάρ, παπούτσια και ready-to-wear, ο Gucci λανσάρει και την αντίστοιχη παγκόσμια καμπάνια που έχει δημιουργήσει ο Alessandro Michele και φωτογράφησε o Harmony Korine. Αφηγείται την ιστορία κάποιων κατοίκων της πόλης που αποφάσισαν να ζήσουν σε ένα δεντρόσπιτο φτιαγμένο στην καρδιά του αστικού τοπίου, ανάμεσα σε γυάλινα, μοντέρνα κτίρια. Η έντονη αντίθεση ανάμεσα στην ατημέλητη ξύλινη κατασκευή και τους επιβλητικούς ουρανοξύστες εκφράζει με έναν τρόπο την αντίσταση που αποφασίζουν να δείξουν οι σύγχρoνοι εξερευνητές σ’ αυτόν τον δύσκολο τρόπο ζωής, προκειμένου να εξασφαλίσουν ένα καλύτερο μέλλον για την ανθρωπότητα. Το δεντρόσπιτο μοιάζει να χρησιμοποιείται σαν μεταφορά για να εκφράσει την δυνατή επιθυμία για επιστροφή στη φύση... Off the Grid.
"H συλλογή αυτή είναι αποτέλεσμα ομαδικής δουλειάς. Κάθε ένας έφερε κάτι. Το ίδιο ισχύει και για την καμπάνια, είναι ο διάλογος ανάμεσα σε ανθρώπους που θέλουν να χτίσουν κάτι νέο. Φαντάστηκα ότι θα μπορούσαμε να φτιάξουμε ένα δεντρόσπιτο μέσα στο κέντρο της πόλης, όπως τα παιδιά παίζουν στο πάρκο. Γιατί όλοι μας χρειαζόμαστε ένα τέτοιο σπίτι για να καταλάβουμε ότι ο πλανήτης μας υπάρχει, η φύση είναι ζωντανή, παρόλο που δεν φαίνεται, που μοιάζει να βρίσκεται κάπου μακριά" εξηγεί ο Alessandro Michele σχετικά με τη νέα συλλογή.
Η καμπάνια φωτογραφήθηκε στο Los Angeles πριν ξεσπάσει η πανδημία και έχει ξεχωριστούς πρωταγωνιστές που δεν επιλέχθηκαν τυχαία. Η Jane Fonda, ηθοποιός, παραγωγός, συγγραφέας και ακτιβίστρια, ο Miyavi, μουσικός και ηθοποιός, ο David de Rothschild, περιβαλλοντολόγος και εξερευνητής, o Lil Nas X, rapper, τραγουδιστής και στιχουργός και η King Princess, τραγουδίστρια, στιχουργός και μουσικός παραγωγός.
Η βιωσιμότητα –σε όλα τα επίπεδα- περιλαμβάνει τον σεβασμό: σεβασμό για τους ανθρώπους με τους οποίους μοιραζόμαστε αυτόν τον πλανήτη, αλλά και για το περιβάλλον. Αν κάνουμε μικρότερο το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα θα μπορέσουμε να εξερευνήσουμε τον κόσμο με μεγαλύτερη ελευθερία, την οποία θα ακολουθήσουν τα όνειρα, η περιέργεια και η χαρά.
#GucciOffTheGrid
To βασικό υλικό της συλλογής είναι το 100% νάυλον που έχει δημιουργηθεί από ανακυκλωμένες ίνες ECONYL®. Προέρχονται από δίχτυα και πλαστικά απόβλητα, τα οποία διαφορετικά θα είχαν καταλήξει στα σκουπίδια και θα αποτελούσαν εκ νέου απειλή για το περιβάλλον. Ο Gucci είναι το πρώτο luxury brand που χρησιμοποιεί το ECONYL® από το 2016. Κάποια κομμάτια της συλλογής είναι φτιαγμένα από ανακυκλωμένα υλικά και έχουν χρησιμοποιηθεί πιο βιώσιμες πρακτικές. Για να υποστηριχθεί ένας συνεχής κύκλος ακόμα και τα δερμάτινα κομμάτια της συλλογής προέρχονται από το Gucci-Up πρόγραμμα, που κάνει upcycling υλικών από παλαιότερες σειρές.
Σχετικά με τις εκπομπές αερίων, η προσέγγιση του Gucci έχει σαν προτεραιότητα να μειώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα σε κάθε στάδιο της παραγωγικής διαδικασίας. Ο οίκος λοιπόν ψάχνει και εντάσσει συνεχώς στην παραγωγή του πιο βιώσιμες εναλλακτικές, που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων και τα πιο παρθένα και χωρίς χημικές επεξεργασίες υλικά.
Η συλλογή Gucci Off The Gridd έρχεται με ένα packaging με πιστοποιητικό FSC που περιλαμβάνει μία κάρτα με το λογότυπο του οίκου αλλά και πληροφορίες για το project βιωσιμότητας που βρίσκεται πίσω από αυτή την capsule collection.
Creative Director: Alessandro Michele
Art Director: Christopher Simmonds
Photographer/Director: Harmony Korine
Talents: Jane Fonda, Lil Nas X, King Princess, Miyavi, David de Rothschild
Make Up: Thomas de Kluyver
Hair Stylist: Alex Brownsell