Michelle Obama | Η πραγματική της νίκη με το κόσμημα "Vote" που έγινε viral

Η πρώην Πρώτη Κυρία των Η.Π.Α γνωρίζει πολύ καλά πώς να περνάει μηνύματα.

Δευτέρα 17/8, Συνέδριο Δημοκρατικών, Η.Π.Α. Η Michelle Obama, μέσω video αφού το συνέδριο πραγματοποιείται ψηφιακά, καταθέτει τη δική της ομιλία στήριξης στον δημοκρατικό υποψήφιο Joe Biden, καλεί τους Αμερικανούς να ψηφίσουν στις εκλογές του Νοεμβρίου και γίνεται "κόλαφος" για τον Donalad Trump, τον οποίο χαρακτηρίζει "λάθος Πρόεδρο". Πέμπτη 20/8 και στις Η.Π.Α. και οι επευφημίες για τη δυναμική ομιλία της πρώην Πρώτη Κυρία είναι πανηγυρικές, όμως δεν είναι οι μοναδικές που έχουν κατακλύσει το internet. Όλοι συζητούν για το κολιέ "Vote" που φορούσε στον λαιμό της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μέσα σε λίγες ώρες από τη στιγμή που βγήκε στον αέρα το video της ομιλίας, το "Vote necklase" έγινε trending topic στα social media και μπήκε στις κορυφαίες αναζητήσεις στη google στις Η.Π.Α, ενώ δεν αποκλείεται πολύ σύντομα να διαβάσουμε ότι έγινε και Sold- Out.

Η δύναμη της εικόνας... 

Μπορεί, λοιπόν, να μοιάζει ρηχή η διαπίστωση ότι ένα απλό, χρυσό κολιέ κατάφερε να περάσει αποτελεσματικότερα ένα μήνυμα απ' ό,τι - ίσως- τα ίδια τα λόγια της Obama, αλλά είναι η αλήθεια. Όπως χαρακτηριστικά σημειώνει η Vanessa Friedman στους New York Times, "Είναι επιφανειακό να δίνουμε έμφαση σε κάτι τέτοιο, δεδομένου ότι η ομιλία αφορούσε θέματα όπως η φυλετική δικαιοσύνη, η κοινωνική δικαιοσύνη, η οικονομική δικαιοσύνη, η περιβαλλοντική δικαιοσύνη; Ίσως". Και προσθέτει: "Αλλά είναι αυτές οι εικόνες που μένουν, όπως και τα αποσπάσματα από μεγάλες ομιλίες..." 

Και η πραγματική νίκη

Σε τι βαθμό θα καταφέρει τελικά το "Vote necklase" να πείσει τους Αμερικανούς να προσφύγουν στις κάλπες, δεν θα το μάθουμε ποτέ. Ωστόσο, ο σκοπός αγιάζει τα μέσα και η επιλογή του συγκεκριμένου κοσμήματος από τη Michelle Obama και την επί σειρά ετών στιλίστριά της, Meredith Koop, αποδείχτηκε μία πανέξυπνη κίνηση που κατάφερε να πετύχει τουλάχιστον μία υπολογίσιμη νίκη: να στρέψει το ενδιαφέρον των καταναλωτών σε μικρά, ανεξάρτητα brand, που παλεύουν, μάλιστα, να επιβιώσουν εν μέσω πανδημίας. 

Michelle Obama

Το By Chari, στη συλλογή του οποίου ανήκει το "Vote" όπως και οι κρίκοι που φορούσε η Obama, είναι ένα brand με έδρα το Λος Άντζελες, τo οποίο ανήκει στη Τζαμαϊκανή σχεδιάστρια Chari Cuthbert.  Τα κοσμήματά της είναι χειροποίητα και για την κατασκευή τους εφαρμόζει sustainable διαδικασίες, ενώ πέρα από τη δημιουργική διαδικασία και τον σχεδιασμό η ίδια έχει αναλάβει και τη διοίκηση της επιχείρησης.

Η Cuthbert, μιλώντας σε αμερικάνικα μίντια, αποκάλυψε ότι ήταν η στιλίστρια της Obama που ήρθε σε επαφή μαζί της, ωστόσο δεν είχε ιδέα ότι τα κοσμήματα προορίζονταν για μία τόσο σημαντική εμφάνιση. Όπως δήλωσε στο The Daily Beast, "Το είδε η μητέρα μου στο video και μου έστειλε print screen. Δεν μπορούσα να το πιστέψω!". Φυσικά, η σχεδιάστρια δεν παρέλειψε με μια ανάρτησή της στο Instagram να ευχαριστεί την Obama υπογραμμίζοντας "θα ήταν περιττό να πω ότι μάς δίνει έμπνευση με την αφοσίωσή της στο να παρέχει βοήθεια στους άλλους και στο να δίνει ώθηση σε γυναίκες".

Δεν είναι, όμως, μόνο το By Chari που επωφελήθηκε από τις επιλογές της πρώην Πρώτης Κυρίας. Το μεταξένιο μπρονζέ τοπ, που μπορούσε να διακρίνει κανείς στην virtual εμφάνισή της, ανήκει στο Nanushka, ένα ακόμα fashion brand που έχει ιδρύσει γυναίκα, η σχεδιάστρια Sandra Sandor, και έχει υιοθετήσει τη φιλοσοφία του sustainability στις συλλογές του. Και το οποίο, επίσης, "χτυπήθηκε", όπως κι άλλες μικρομεσαίες επιχειρήσεις μόδας, από την κρίση που έφερε η πανδημία. Όπως, λοιπόν, έγραψε η Friedman: "Οι επιλογές της Obama δεν έγιναν απλά για να εξυπηρετήσουν το στιλ της, αλλά για τον τρόπο με το οποίο η κάθε απόφαση μπορεί να ανταποκριθεί στις ευρύτερες κρίσεις που αντιμετωπίζουμε. Ακόμα κι αν αυτή γίνεται με το λιγότερο τρόπο".

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ