Τι σκέφτεται άραγε ένας άνθρωπος που αγαπά και δουλεύει στη μόδα αυτή τη χρονιά που άλλαξε τα πάντα στη ζωή μας και επηρέασε σημαντικά και την παγκόσμια βιομηχανία του λαμπερού αυτού χώρου; Tο MissBloom.gr συμπράττει με τον οίκο Tommy Hilfiger και πραγματοποιεί 3 #InspiringTalks με 3 ανθρώπους της μόδας με άποψη και πείρα, που επιχειρούν να μας δώσουν μια απόλυτα επίκαιρη εικόνα.
#InspiringTalks, Episode 1
Ακόμα και αν σκεφτεί κανείς τον κόσμο της μόδας απλά μια σεζόν πριν, συνειδητοποιεί αμέσως πόσο πολύ έχει αλλάξει. Από τον πιο σημαντικό οίκο μέχρι τον κάθε άνθρωπο που αγαπά τον χώρο της μόδας, όλοι φαίνεται να έχουν γυρίσει σελίδα. Σε μια χρονιά που έφερε την πανδημία και μαζί μεγάλες ανατροπές, η φιλοσοφία που βρίσκεται πίσω από τη μόδα έχει εστιάσει σε αξίες όπως η διαφορετικότητα και η βιωσιμότητα.
Με αφορμή την ιδιαίτερα εύγλωττη καμπάνια του Tommy Hilfiger "Moving Forward Together" που βασίζεται στη συνεχή δέσμευση του Tommy Hilfiger να δημιουργήσει μόδα που δε θα σπαταλά τίποτα και θα καλωσορίζει τους πάντες η Ελένη Στασινοπούλου, editor in chief Attica Media Digital και η Δέσποινα Ισοπούλου, fashion writer & consultant προσπαθούν σε 3 λεπτά να περιγράψουν τη νέα αυτή εποχή στη μόδα.
1. Ποια είναι κατά τη γνώμη σου τα 3 πράγματα που ορίζουν τώρα τη νέα
εποχή της μόδας;
2. Ποιο είναι το πιο μεγάλο challenge για κάθε μεγάλο οίκο μόδας τώρα για να συνεχίσει να είναι επίκαιρος;
3. Αν θέλαμε να γράψουμε το πιο αισιόδοξο σενάριο για το αύριο της μόδας ποιο θα ήταν αυτό;
Δείτε το video και διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο missbloom.gr