PFW | Τα catwalks απέδειξαν ότι παραμένουν ισχυρά

Τι έδειξαν τα στατιστικά από τις πρώτες ψηφιακές Εβδομάδας Μόδας;

HARPER'S BAZAAR TEAM

Η πανδημία Covid -19 υποχρέωσε τις φετινές Εβδομάδες Μόδας να υιοθετήσουν μία φόρμα που συνδύασε "φυσικά" και ψηφιακά shows. Οι σχεδιαστές, λοιπόν, κλήθηκαν να αποφασίσουν με ποια μορφή θα παρουσιάσουν τις SS21 κολεξιόν τους και τελικά κερδισμένοι βγήκαν αυτοί που επέλεξαν να παρουσιάσουν τις δημιουργίες τους σε catwalks - και παράλληλα σε live-streaming. 

H εταιρεία ανάλυσης και στατιστικών Listen First μοιράστηκε με το WWD στατιστικά από την Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού και σύμφωνα μ' αυτά οι οίκοι που αποφάσισαν να προχωρήσουν σε πασαρέλα, που μεταδόθηκε παράλληλα ψηφιακά, είχαν προβάδισμα σε σχέση μ' αυτούς που έμειναν απλά σε μια παρουσίαση online, με τη μορφή video. 

"Με την πανδημία να μένει μαζί μας, όπως φαίνεται, και στο κοντινό μέλλον, οι σχεδιαστές που μπορούν να βρουν έναν ασφαλή και δημιουργικό τρόπο να επιστρέψουν το θέμα στα runways θα είναι κι αυτοί που θα κερδίσουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στα social media όσο αφορά τα προσεχή fashion events", σχολίασε ο Tracy David επικεφαλής marketing της εταιρείας. 

Τα στατιστικά, λοιπόν, δείχνουν ότι οι πασαρέλες, παρά τις προσαρμογές σε νέα δεδομένα, δεν πρόκειται να πάνε πουθενά - τουλάχιστον μέχρι τις επόμενες fashion weeks - και η αίσθηση και η ατμόσφαιρα που δημιουργούν δεν μπορεί εύκολα να συγκριθεί μ' ένα video. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ