Το 1896 ο Georges Vuitton σχεδίασε για πρώτη φορά το πιο κλασικό, διαχρονικό pattern σε ολόκληρο τον κόσμο, το μονόγραμμα της Louis Vuitton. 124 χρόνια μετά, το φημισμένο monogram print με τους εκατομμύρια πιστούς σ' ολόκληρη την υφήλιο - επαναπροσδιορίζεται και ντύνει τις πιο ωραίες τσάντες, τα παπούτσια και τα ρούχα της νέας σεζόν με την υπογραφή του creative director Nicolas Ghesquière.
Mε την κυριαρχία των influencers, το κλασικό pattern αναδείχθηκε στον απόλυτο πρωταγωνιστή του street style, επιβεβαιώνοντας και πάλι πως η αγορά του αποτελεί επένδυση. Υπογραμμίζοντας την είσοδό του στη νέα εποχή, ο οίκος στην καμπάνια του για την άνοιξη και το καλοκαίρι 2020 δίνει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στις A-list influencers Aleali May, Aimee Song, Devon Carlson και Marie Von Behrens.
Η στυλίστρια Aleali May φωτογραφίζεται από τη Julia Mayorova σε λευκό φόντο με ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου και το εμβληματικό βραχιόλι Party Palm Springs σε σχήμα μικροσκοπικής backpack, ενώ η fashion blogger Aimee Song με μια σειρά από σκουλαρίκια, δαχτυλίδια και hair scrunchies με το χαρακτηριστικό LV. Το μοντέλο Devon Lee Carlson προτείνει στιλιστικά τρικς για το πώς μπορεί να φορέσει κανείς τα αξεπέραστα μεταξωτά φουλάρια και αλλά και για το πώς να ντύσει με αυτά τα αγαπημένα του αξεσουάρ. Τέλος, η συγγραφέας μόδας και lifestyle blogger Marie Von Behrens ποζάρει με παστέλ εσάρπες και μια επιχρυσωμένη θήκη με λογότυπο.