Από τον Josh Duboff
Φωτογραφίες: Zoey Grossman
H Gwyneth Paltrow κάθεται στην κεφαλή ενός μακρόστενου τραπεζιού στα κεντρικά γραφεία της Goop στη Σάντα Μόνικα, όπου τα πάντα, από τα βιβλία αυτοβελτίωσης μέχρι τα οργανικά σνακ, είναι τακτοποιημένα με στρατιωτική πειθαρχία. Εκείνη, ξυπόλυτη, φοράει σορτς, ένα φαρδύ τοπ και μου περιγράφει το πώς τα παιδιά της (16 και 13 ετών, που απέκτησε με τον Chris Martin των Coldplay) αντιμετωπίζουν τη διασημότητά της: "Τις προάλλες ο γιος μου είχε βγει με την οικογένεια του καλύτερού του φίλου και, όταν γύρισε, μου είπε ότι διαπίστωσε πως οι άνθρωποι συμπεριφέρονται πολύ διαφορετικά όταν εγώ είμαι παρούσα. "Η δόξα είναι πολύ παράξενο πράγμα" πρόσθεσε".
Η 47χρονη Paltrow είναι διασημότητα με την κλασική έννοια. Κάθε της κίνηση ακτινοβολεί τη λάμψη των κινηματογραφικών σταρ του Χόλιγουντ. Διαθέτει όμως και τη σύγχρονη πλευρά των celebrities: είναι ένα brand. H Goop, που ξεκίνησε το 2008 ως ένα απλό newsletter, είναι πλέον μια lifestyle αυτοκρατορία με 250 εργαζόμενομυς, που δημιουργούν στο χώρο τΗ ης μόδας, της ομορφιάς, των αρωμάτων, ενώ πρόσφατα απέκτησε και τη δική της εκπομπή στο Netflix.
Διαβάστε περισσότερα στο Harper’s Bazaar Greece Μαρτίου που κυκλοφορεί την Κυριακή 16 Φεβρουαρίου με ΤΟ ΒΗΜΑ της Κυριακής.