Gucci Beloved | Η νέα καμπάνια του οίκου είναι εμπνευσμένη από τα late night shows

Ο Alessandro Michele έστησε ένα talk show με παρουσιαστή τον James Corden και πρωταγωνιστές διάσημους σταρ αλλά και αγαπημένες τσάντες Gucci.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Τα late night shows αποτελούν πια βασικό συστατικό της ποπ κουλτούρας που μας επιτρέπει να ρίχνουμε κλεφτές ματιές στη ζωή των celebrities. Ένα τέτοιο σόου επέλεξε ο Creative Director της Gucci, Alessandro Michele, για να αποτελέσει το σκηνικό της καμπάνιας του οίκου για τη νέα σειρά με τσάντες Gucci Beloved Lines. Συμμετέχουν στο ρόλο των καλεσμένων πολλοί διάσημοι φίλοι του brand όπως οι Dacota Johnson, Diane Keaton, Harry Styles, Sienna Miller, ενώ στο ρόλο του παρουσιαστή ο James Corden. Θέμα συζήτησης –τι άλλο;- η αγαπημένη τους τσάντα.

"Εμπνεύστηκα από το γεγονός ότι οι τσάντες είναι πρωταγωνιστές στη ζωή τη δική και πολλών άλλων ανθρώπων", εξηγεί ο Alessandro Michele. "Πολλές από αυτές πήραν το όνομά τους από σημαντικές γυναίκες, ακριβώς επειδή έχουν και οι ίδιες ισχυρή προσωπικότητα. Έτσι προέκυψε η ιδέα να βρίσκονται σε ένα σόου όπου οι σταρ είναι δύο: η τσάντα και ο καλλιτέχνης. Ένα παιχνίδι αλληλο-αναφορών μεταξύ των δύο μεγάλων πρωταγωνιστών".

Τα κομμάτια που αποτελούν τη σειρά Gucci Beloved Lines έχουν σχεδιαστεί από τον Alessandro Michele με μια σύγχρονη προσέγγιση στα αρχειακά στοιχεία του οίκου. Τα iconic μοτίβα και στυλ Gucci, ανανεώνονται σε κομμάτια που έχουν δημιουργηθεί για να φοριούνται ξανά και ξανά, υπερβαίνοντας τις εποχές και τις τάσεις. 

Πρόκειται για τέσσερα διαφορετικά σχέδια, με την τσάντα Dionysus να αποτελεί ωδή στον Έλληνα θεό του γλεντιού, την Horsebit 1955 να ενσωματώνει την πλούσια παράδοση του οίκου στο χώρο της ιππασίας, την GG Marmont όπου πρωταγωνιστεί στο εμβληματικό λογότυπο με το διπλό G και την Jackie 1961, διάσημη για το καμπυλωτό σχήμα της. 

Η σειρά θα διατίθεται σε μια σειρά από Gucci Pins –τα εφήμερα καταστήματα το οίκου- που θα λανσαριστούν σε όλο τον κόσμο, ενώ στο Gucci App θα υπάρχει πλούσιο ψηφιακό περιεχόμενο σχετικό με τη σειρά. Παράλληλα, ένα καινούριο παιχνίδι θα διατεθεί στο συνεχώς αναπτυσσόμενο τμήμα Arcade της εταιρείας, σε μια προσπάθεια να ενισχυθεί ο στόχος του Alessandro Michele που δεν είναι άλλος από το να συνδυάσει το παρελθόν με το παρόν και να διηγηθεί ιστορίες που μιλούν για το μέλλον. Την καλλιτεχνική διεύθυνση της καμπάνιας υπογράφει ο Christopher Simmonds και τη σκηνοθεσία όπως και τις φωτογραφίες ο Harmony Korine.