Ni Ni και Kai στη νέα καμπάνια γυαλιών του Gucci

'70s style και vintage αισθητική μέσα από τον cult φακό του Harmony Korine

Στη νέα διαφημιστική καμπάνια του οίκου Gucci, ο Alessandro Michele εμπνέεται από τη μοναδικότητα του ατόμου και συγκεκριμένα από τη δραματικότητα του ανθρώπινου προσώπου που έχει την ικανότητα να προκαλεί μια πληθώρα αντιδράσεων. Εδώ, τα απλά πορτραίτα υποδεικνύουν πολλές αφηγήσεις, αν και ενθαρρύνεται κυρίως ο θεατής να εκφράσει τις πεποιθήσεις, τις αξίες και την ατομικότητα του.

Ο cult filmmaker και φωτογράφος Harmony Korine (ο οποίος δημιούργησε επίσης το Pre-Fall 2019 portfolio του οίκου στην Πομπηία και το Ηράκλειο) δίνει έμφαση στα πρόσωπα των πρωταγωνιστών, οι οποίοι με τη σειρά τους προκαλούν τον θεατή να εστιάσουν στα γυαλιά.

Ni Ni και Kai στη νέα καμπάνια γυαλιών του Gucci

Η κινέζα ηθοποιός Ni Ni συνεχίζει τον ρόλο της ως brand ambassador, συμμετέχοντας για 6η συνεχόμενη φορά στην καμπάνια οπτικών του οίκου, αυτή τη φορά έχοντας για πρώτη φορά μαζί της τον Kai, από τη Νότια Κορέα, τραγουδιστή, ηθοποιό, μέλος του EXO boy band, και global ambassador του Gucci eyewear.

GUCCI_FW19

Ο Kai είναι επίσημα ο πρώτος Κορεάτης που εκπροσωπεί παγκοσμίως τον οίκο Gucci.  Η Ni Ni και ο Kai αναδεικνύουν το ‘70s style και τη vintage αισθητική των νέων γυαλιών, τα σχέδια των οποίων είναι εμπνευσμένα από τα αρχεία του οίκου.