Ο γερμανικός οίκος MCM εγκαινιάζει την εορταστική περίοδο της σεζόν Φθινόπωρο-Χειμώνας 2023 με την καμπάνια του "It’s me, I’m the gift". Με δημιουργική καθοδήγηση από την Baron & Baron και φωτογράφο την Sarah Blais, η καμπάνια εξερευνά τη νέα οπτική ταυτότητα του brand ειδών πολυτελείας και προσθέτει μια δόση χιούμορ στις γιορτές, ενώ παράλληλα βάζει στο επίκεντρο και τις προτάσεις για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024.
Τιμώντας την ατομικότητα και την αυτοπεποίθηση, η τελευταία καμπάνια υπογραμμίζει την ταυτότητα της MCM ως το "enfant terrible" της παραδοσιακής πολυτέλειας, εισάγοντας μια δήλωση καθώς και μια στάση. Με μια έξυπνη προσέγγιση στη συγγραφή, το "It’s me, I’m the gift" παρουσιάζει μοντέλα στολισμένα με υπερμεγέθεις φιόγκους, κουτιά και συσκευασίες, υπογραμμίζοντας ότι η αυτοεκτίμηση, η αγάπη για τον εαυτό και η αυτό-έκφραση είναι τα μεγαλύτερα δώρα για το εκλεπτυσμένο, επαναστατικό κοινό της MCM.
Εμβληματικά κομμάτια, όπως η Mode Travia και η Beige Visetos Shopper, αναμειγνύονται με τις προτάσεις της MCM για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024 σε μια lifestyle παρουσίαση που συστήνει ολοκληρωμένες εμφανίσεις μέσα από cross-category styling. Weekenders, totes, τσάντες ώμου, crossbodies, shoppers και σακίδια πλάτης φωτογραφίζονται δίπλα σε πορτοφόλια με αλυσίδες, μαλακά αξεσουάρ και υποδήματα, παρουσιάζοντας ένα μείγμα γήινων τόνων και φωτεινών παστέλ χρωμάτων σε δέρμα, καθώς και το εμβληματικό μονόγραμμα Visetos του γερμανικού οίκου MCM.
Οι τσάντες σε σχήμα διαμαντιού βρίσκονται στο επίκεντρο, ενώ η νέα σειρά Lauretos με μονόγραμμα προβάλλεται ως το περιζήτητο χαρακτηριστικό στιλ της σεζόν. Η Ready-to-Wear συλλογή του brand συμπληρώνει τα δερμάτινα είδη. Μια επιμελημένη επιλογή μικρών αξεσουάρ, καθώς και το άρωμα με την υπογραφή της MCM, αποτελούν το απαραίτητο δώρο για τις γιορτές.
Η συλλογή είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένα καταστήματα, αλλά και στην ομώνυμη boutique της ΜCM (Ξάνθου 2, Αθήνα) από αρχές Νοέμβρη με ειδικές προσφορές καθ' όλη τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.