Την περασμένη άνοιξη η DKNY προχώρησε σε ανανέωση της εικόνας της. Τώρα επιστρέφει με ένα νέο συναρπαστικό concept, που συνδυάζει τον iconic χαρακτήρα του αμερικάνικου στιλ, τα ακαταμάχητα vibes της Νέας Υόρκης και τη φρεσκάδα του προσώπου της Kaia Gerber.

Πρωταγωνίστρια και πάλι η Kaia, που αναζητά την έμπνευση σε μια πόλη - σύμβολο. Από τη λογοτεχνία μέχρι τη μουσική, το Big Apple συνδέεται με τη δημιουργικότητα και δείχνει τον δρόμο για το πέρασμα της DKNY στην επόμενη εποχή. Ως κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας, η Kaia Gerber έχει μια μοναδική ενέργεια που ταιριάζει απόλυτα στο brand, με τον συνδυασμό τους να δημιουργεί ένα συναρπαστικό αποτέλεσμα.

Ο διάσημος φωτογράφος μόδας Mikael Jansson, σε συνεργασία με τον στυλίστα Alastair McKimm, δημιούργησαν μια σειρά από εντυπωσιακές εικόνες με φόντο τη Νέα Υόρκη. Οι φωτογραφίες είναι εμπνευσμένες από κλασικά βιβλία που διαδραματίζονται στην πόλη, όπως το "Just Kids" της Patti Smith, το "The Great Gatsby" του F. Scott Fitzgerald και το "Bright Lights, Big City" του Jay McInerney. Μέσα από αυτές τις ιστορίες, ο Jansson "ζωντανεύει" τη νέα συλλογή, χρησιμοποιώντας μια μοναδική χρωματική παλέτα που δίνει φρέσκια και μοντέρνα αίσθηση.

Όσο για την Kaia, κερδίζει σε κάθε λήψη με τη μοναδική γοητεία της και το νεανικό της vibe. Σημαντικό ρόλο έπαιξε και το ό,τι είναι φανατική αναγνώστρια, ενώ έχει δημιουργήσει και ένα δυναμικό online community μέσω της Λέσχης Βιβλίου της. Η επιτυχία του concept της καμπάνιας ήταν η σύνδεση της αγάπης της DKNY για ό,τι αποτελεί την ταυτότητα της Νέας Υόρκης με την αγάπη της Kaia για τη λογοτεχνία.

Η χειμερινή καμπάνια φέρνει την Kaia Gerber, τη Νέα Υόρκη και τη νέα συλλογή της DKNY, σε τέλεια αρμονία, μέσα από μια αυθεντική ματιά. Με τη χαρακτηριστική ενέργεια της Νέας Υόρκης στο επίκεντρο και μια παγκόσμια οπτική, η DKNY προσδίδει στη συλλογή έναν σύγχρονο τόνο που συνδυάζει στοιχεία από διαφορετικές επιρροές. Το αποτέλεσμα είναι ένας συνδυασμός διαχρονικού στιλ και σύγχρονης μόδας, που αντικατοπτρίζει το πνεύμα και τη φιλοσοφία του brand. Η καμπάνια προσφέρει στο κοινό τη δυνατότητα να αντιληφθεί κάθε εμφάνιση ως κάτι που θα μπορούσε να αντιπροσωπεύει τον καθένα, με looks που μπορούν να προσαρμοστούν και να συνδυαστούν με απεριόριστους τρόπους.

Πρωταγωνιστικό ρόλο στην καμπάνια παίζει η DKNY est. 1989. Η επετειακή συλλογή του brand για την 35η επέτειό του, προβάλλοντας τη δύναμη της κομψότητας που περνάει από τη μία γενιά στην επόμενη. Αντλώντας έμπνευση από την ιστορία της DKNY, η συλλογή αποτελείται από statement κομμάτια με μια σύγχρονη προσέγγιση. Από τα μοναδικά παλτό που αποτελούν την επιτομή του streetwear μέχρι τα cropped puffers που συνδυάζονται με πλισέ φούστες, η DKNY δίνει στη στιλιστική αυτοέκφραση τη δύναμη που της αξίζει και στο κοινό της την ευκαιρία να ανακαλύψει ξανά το brand.

*Η νέα συλλογή της DKNY είναι διαθέσιμη στο DKNY Store (τηλ. 211 10 88 122) στον ισόγειο χώρο του Golden Hall, καθώς και σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.
**Στην Κύπρο η νέα συλλογή είναι διαθέσιμη στο DKNY Nicosia Store (τηλ. +357 22 656801) επί της Λεωφ. Αρχιεπισκόπου Μακαρίου Γ' 17, στη Λευκωσία καθώς και σε επιλεγμένα καταστήματα.
Κεντρική Διάθεση Όμιλος Φάις: 211 10 88 199