10 street style looks από την (ψηφιακή) Εβδομάδα Μόδας της Στοκχόλμης

Looks με έμπνευση από τη Σουηδία.

Ξεκίνησε και τελείωσε μέσα σε 3 μέρες και ήταν τόσο αθόρυβη, που αν δεν έβλεπαν το φως της δημοσιότητας τα πρώτα street style looks και ρεπορτάζ από τη λιτή διοργάνωση, ίσως και εύκολα να την προσπερνούσαμε στις συζητήσεις. Ο λόγος, βεβαίως, που η Εβδομάδα Μόδας της Στοκχόλμης δεν μάζεψε μεγάλη δημοσιότητα, είχε να κάνει - εκτός από την ούτως ή άλλως περιορισμένη απήχησή της σε σχέση με άλλες- και με το γεγονός ότι ήταν μόλις πέρυσι που είχε ανακοινώσει τα σχέδια της να ακυρώσει τα δυο ετήσια events της και να ενσωματωθεί στην Εβδομάδα Μόδας της Κοπεγχάγης- που είναι και η πιο αναγνωρισμένη διεθνώς Σκανδιναβική fashion week. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τελικά, ήταν στις αρχές του καλοκαιριού που ανακοινώθηκε το λανσάρισμα της  πλατφόρμας που θα φιλοξενούσε τα fashions events της εξ' ολοκλήρου ψηφιακής Εβδομάδας, που διεξήχθη από τις 25 έως τις 27 Αυγούστου στην πρωτεύουσα της Σουηδίας.

"Ακυρώσαμε για οικονομικούς λόγους τη διοργάνωση, αλλά αποφασίσαμε να επιστρέψουμε φέτος καθώς μία ψηφιακή εβδομάδα μόδας θα ήταν απόλυτα ταιριαστή για τη Σουηδία, που βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της ψηφιακής πρωτοπορίας" δήλωσε στο WWD η Catarina Midby, γενική γραμματέας της σουηδικής ομοσπονδίας μόδας και διοργανωτής της Εβδομάδας Μόδας της Στοκχόλμης.

Η διοργάνωση & τα ψηφιακά events

Πλήρως αφοσιωμένη στους στόχους του sustainability, η Εβδομάδα Μόδας της Στοκχόλμης ανακάλυψε στην ψηφιακή τεχνολογία το όχημα που θα εξυπηρετήσει καλύτερα τον σκοπό της να μειώσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα, ενώ την ίδια στιγμή βρήκε τον τρόπο να στηρίξει την πληττόμενη από την πανδημία του Covid - 19 βιομηχανία της μόδας.

Έτσι, η διοργάνωση συγκέντρωσε σχεδιαστές, επιχειρηματίες από τον χώρο της μόδας και ειδικούς στο sustainability - όπως και μέλη της βασιλικής οικογένειας - για να στηρίξουν τον θεσμό, τη βιομηχανία και να επικοινωνήσουν το ευρύτερο μήνυμα για περιβαλλοντική αλλαγή. Στο ομιλία της για την έναρξη της σουηδικής Εβδομάδας Μόδας, η διάδοχος του σουηδικού θρόνου, Πριγκίπισσα Βικτορία, τόνισε χαρακτηριστικά :

"Νομίζω θα συμφωνήσετε μαζί μου ότι η υψηλής ποιότητα μόδα κάνει πολλά περισσότερα από το να ικανοποιεί απλά τα μάτια: θέτει νέα στάνταρντ, δημιουργεί νέες ευκαιρίες. Με όλες τις προκλήσεις που έχουμε να αντιμετωπίσουμε, σημασία δεν έχει μόνο να είναι πρωτοποριακά τα ρούχα που φτιάχνετε, αλλά και ο τρόπος που τα φτιάχνετε, όπως και ο τρόπος που διανέμονται, πωλούνται και τελικά ανακυκλώνονται. Η βιομηχανία της μόδας ετοιμάζεται για ένα ψηφιακό και βιώσιμο μέλλον. Γνωρίζουμε ότι δεν θα επιστρέψουμε πίσω στην κανονικότητα όπως τη γνωρίζαμε ως τώρα, αλλά οδηγούμαστε σ' ένα new normal, μια "νέα κανονικότητα", την οποία θα πρέπει να χτίσουμε μαζί".

Το πρόγραμμα της ψηφιακής εβδομάδας, λοιπόν, περιελάμβανε τις ψηφιακές παρουσιάσεις των brands σε φιλμ τις οποίες συνόδευε το Q&A των σχεδιαστών, πάνελ συζήτησης για θέματα που αφορούν τη βιομηχανία, αλλά και διάφορα άλλα events όπως μία μουσική performance και μία συνεδρία με μαθήματα styling .

Τα street style looks

Παρά την απουσία φυσικών shows, οι fashionistas της Στοκχόλμης φρόντισαν να μάς δώσουν μια γεύση από τις ενδυματολογικές επιλογές τους και τις τάσεις που σκοπεύουν να υποστηρίξουν αυτή τη χρονιά. It girls, μοντέλα, σχεδιαστές, μοντέλα, επιχειρηματίες της μόδας, στιλίστες και στελέχη της διοργάνωσης, έκαναν τις κομψές εμφανίσεις τους έξω από τους χώρους που διοργανώθηκαν τα ψηφιακά events - τα περισσότερα από τα οποία ήταν σε live streaming- και χάρισαν τις πόζες τους στους φωτογράφους για μπορέσουν να μεταφέρουν στον κόσμο την πιο επίκαιρη σουηδική αντίληψη για το ντύσιμο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Από τις street style εμφανίσεις στην Εβδομάδα Μόδας της Στοκχόλμης ξεχωρίσαμε τις εξής: