
Σε μια εποχή όπου η έννοια της ομορφιάς διευρύνεται, ενσωματώνοντας τις αξίες της βιωσιμότητας, της καινοτομίας και της κοινωνικής υπευθυνότητας, η L’Oréal Hellas παρουσίασε, την Τετάρτη 14 Μαΐου, το όραμά της για το μέλλον στο ετήσιο Annual Press Event 2025. Μέσα από τον άξονα "Η ομορφιά που κινεί τον κόσμο", η εκδήλωση ανέδειξε τη δέσμευση της εταιρείας να τοποθετεί σταθερά στο επίκεντρο των δράσεών της τον Άνθρωπο, τον Πλανήτη και την Καινοτομία, προτείνοντας μια νέα, εξελιγμένη προσέγγιση που βλέπει την ομορφιά όχι ως αυτοσκοπό, αλλά ως καταλύτη θετικής αλλαγής.

Το εμβληματικό κτίριο της Γαλλικής Πρεσβείας στην καρδιά της Αθήνας φιλοξένησε μια βραδιά γεμάτη περιεχόμενο, έμπνευση και ουσιαστικούς διαλόγους. Εκπρόσωποι των μεγαλύτερων δημοσιογραφικών μέσων, δημιουργοί περιεχομένου που στηρίζουν διαχρονικά τα brands του Ομίλου, φοιτητές που αναζητούν κατευθύνσεις για το επαγγελματικό τους μέλλον, αλλά και στρατηγικοί συνεργάτες και εκπρόσωποι ΜΚΟ, έδωσαν το παρών σε μια γιορτή αφιερωμένη στο οικοσύστημα της L’Oréal στην Ελλάδα. Η βραδιά ανέδειξε όχι μόνο τις επιτεύξεις της εταιρείας, αλλά και τον συλλογικό της στόχο: να προσφέρει ομορφιά που δεν περιορίζεται στην επιφάνεια, αλλά αφήνει θετικό αποτύπωμα στον κόσμο.
Στο πρώτο fireside chat με θέμα τη βιωσιμότητα στο Μarketing, συνομίλησαν η κα. Νερίνα Κομιώτη, Γενική Διευθύντρια του ΣΔΕ με τον κο Αλέξη Επιθυμιάδη, Head of Media της L’Oréal Hellas. Στη συνέχεια η κα. Δήμητρα Πετρίδη, Corporate Affairs and Engagement Director της L’Oréal Hellas, μέσω της συζήτησής της με την κα. Αγγελική Κοσμοπούλου, Ιδρύτρια της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης Storymentor, ανέδειξαν την αναγκαιότητα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης σε έναν διαρκώς μεταβαλλόμενο κόσμο.

Στον πρώτο θεματικό χώρο, το Planet Room, κυριάρχησε η δέσμευση της εταιρείας απέναντι στον πλανήτη. Οι προσκεκλημένοι ήρθαν σε επαφή με τις πολλαπλές δράσεις που εντάσσονται στο παγκόσμιο πρόγραμμα βιωσιμότητας της L’Oréal, με έμφαση στην υπεύθυνη κατανάλωση φυσικών πόρων, τη μετάβαση σε 100% ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και τη δημιουργία πράσινων σημείων μέσα στον αστικό ιστό, όπως το πρωτοποριακό microForest στον λόφο της Αλεπότρυπας.

Ακολούθησε το Innovation Room, ένας χώρος αφιερωμένος στην επιστημονική και τεχνολογική υπεροχή της L’Oréal, όπου οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν πρώτοι μια σειρά από εντυπωσιακές καινοτομίες. Από τη νέα τεχνολογία Melasyl & Mexoryl της La Roche-Posay στο Anthelios 400, που προσφέρει ενισχυμένη προστασία από την υπερμελάγχρωση, μέχρι τα καινοτόμα Pimple Patches της Garnier, που μειώνουν την όψη των ατελειών σε μόλις οκτώ ώρες, κάθε προϊόν αναδεικνύει την προσήλωση της L’Oréal στην αριστεία και τη φροντίδα για κάθε τύπο επιδερμίδας.

Ξεχωριστή και η θέση της Lancôme, με τον πρωτοποριακό Renergie H.C.F. Triple Serum, έναν τριπλής δόσης αντιγηραντικό ορό, που συνδυάζει υψηλή αποτελεσματικότητα με απόλυτη φροντίδα της επιδερμίδας. Αντίστοιχα, η Vichy παρουσίασε τον νέο Collagen 16 Serum, με τεχνολογία co-bonding, που προσφέρει ενίσχυση κολλαγόνου έως και 350% και ορατή βελτίωση σε 16 σημάδια γήρανσης.
Η εμπειρία συνεχίστηκε με την παρουσίαση του K-SCAN, της νέας έξυπνης διαγνωστικής κάμερας μαλλιών από την Kérastase, που με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης αναλύει σε βάθος το τριχωτό και τα μαλλιά, προσφέροντας εξατομικευμένες λύσεις περιποίησης με απόλυτη ακρίβεια.
Τέλος, το People Room μετατράπηκε σε έναν ιδιαίτερα φορτισμένο συναισθηματικά χώρο, μέσα από μια εικαστική έκθεση σε επιμέλεια του καταξιωμένου φωτογράφου Κοσμά Κουμιανού, που ανέδειξε τις κοινωνικές δράσεις των brand της L’Oréal, προβάλλοντας ιστορίες ανθρώπων και πρωτοβουλίες που εμπνέουν.
Από την ψυχική ενδυνάμωση των νέων με τη διεθνή πρωτοβουλία Brave Together της Maybelline New York σε συνεργασία με την Εταιρεία Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ψυχικής Υγείας (Ε.Π.Α.Ψ.Υ.), έως την εκπαίδευση κατά της παρενόχλησης στους δρόμους με το Stand Up της L’Oréal Paris, σε συνεργασία με την W.I.N. Hellas, το κοινό γνώρισε καλύτερα το σπουδαίο κοινωνικό έργο της εταιρείας.
Η Garnier ανέδειξε την περιβαλλοντική της πρωτοβουλία "Green Beauty”, για δράσεις με θετικό αντίκτυπο στον πλανήτη, μέσω τoυ Περιβαλλοντικού Οργανισμού All For Blue και η La Roche-Posay τη στήριξη ογκολογικών ασθενών, με την υποστήριξη του Συλλόγου Γονέων Παιδιών με Νεοπλαστική Ασθένεια Φλόγα και τον Όμιλο Εθελοντών κατά του Καρκίνου ΑγκαλιάΖΩ.
Παράλληλα, το Abuse Is Not Love του YSL με την W.I.N. Hellas, υπήρξε η αφορμή για μια διαφορετική συζήτηση γύρω από την έμφυλη βία, ενώ η πρωτοβουλία για το Κοινωνικό Κομμωτήριο της L’Oréal Professional Products, συγκίνησε όσους είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την έκθεση, υπενθυμίζοντας όλους εκείνους, για τους οποίους η φροντίδα δεν είναι απλώς μια στιγμή, αλλά μια πραγματική ανάγκη.
Η ημέρα ολοκληρώθηκε με όλους τους παρευρισκόμενους να έχουν γίνει κομμάτι μιας εμπειρίας με κοινή αφετηρία την πεποίθηση ότι η ομορφιά μπορεί να είναι και πράξη και πρόθεση για έναν καλύτερο κόσμο.