Η Glossier ανοίγει το πιο insta-worthy pop up κατάστημα στο Λονδίνο

Το αγαπημένο beauty brand των millennials, Glossier, μυεί τους Λονδρέζους στον κόσμο του μίνιμαλ μακιγιάζ και του skincare.

Οι celebrities τα αγαπούν σιωπηλά, οι influencers τα εκθειάζουν, οι γυναίκες στην Αμερική τα κάνουν ανάρπαστα ενώ το κοινό σε όλο τον κόσμο ψάχνει τρόπο να τα αποκτήσει. Ο λόγος για τα καλλυντικά της εταιρείας Glossier, η οποία χάρη στο μότο της "Skin first, makeup second, smile always!"και την instagram worthy αισθητική της κατάφερε να αγγίξει εκατομμύρια γυναίκες παγκοσμίως και να αναδειχθεί σε ένα από τα πιο επιτυχημένα beauty λανσαρίσματα των τελευταίων χρόνων.

Emily Weiss: To πρόσωπο πίσω από το brand

Το master mind πίσω από την Glossier είναι η Emily Weiss, η οποία ξεκίνησε την καριέρα της σε γνωστά περιοδικά. Στη συνέχεια αποφάσισε να ξεκινήσει το δικό της blog το "Into the GLoss", το οποίο ήδη από τον πρώτο μήνα κατάφερε να συγκεντρώσει εκατομμύρια views. Στη συνέχεια στο βιογραφικό της προστέθηκε το λανσάρισμα της εταιρείας Glossier, τα καλλυντικά της οποίας χάρη στην ιδιαίτερη αισθητική τους, κέρδισαν από την πρώτη στιγμή το ενδιαφέρον των καταναλωτών. Η μίνιμαλ αισθητική και οι ροζ-λευκές ινσταγκραμικές συσκευασίες τους τα έκαναν γρήγορα να ξεχωρίζουν από οποιοδήποτε άλλο beauty brand.

To pop up store στο Λονδίνο

Τα συγκεκριμένα καλλυντικά δεν είναι ευρέως διαθέσιμα στη διεθνή αγορά με τα περισσότερα καταστήματα να συγκεντρώνονται στην Αμερική. Τα καλά νέα είναι ότι στις 20 Νοεμβρίου πρόκειται να ανοίξει ένα pop up κατάστημα Glossier πιο κοντά στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στο Λονδίνο ( 13 Floral Street, Covent Garden).

Τα λιγοστά sneak peek που έχει δώσει το brand μέσω Instagram μαρτυρούν πως η διακόσμηση θα έχει έντονα φλοράλ στοιχεία, ώστε το κατάστημα να θυμίζει τα παραδοσιακά social clubs του Covent Garden. Το χαρακτηριστικό bubblegum pink χρώμα της Glossier θα είναι παρόν, αλλά παραδόξως δεν πρόκειται να αποτελεί τη βασική παλέτα χρωμάτων. 

Το pop up store θα είναι ανοιχτό μέχρι τον Φεβρουάριο του 2020, γεγονός που το κάνει τον top προορισμό για τα χριστουγεννιάτικα ψώνια. Οι προβλέψεις πάντως λένε πως η ουρά έξω από το κατάστημα πολύ πιθανόν να είναι αποκαρδιωτική αν λάβει κανείς υπόψη πως 50.000 beauty addicts επισκέπτονται το μόνιμο κατάστημα της Νέας Υόρκης κάθε μήνα, προκειμένου να αποκτήσουν το best-selling Boy Brow, μία πώληση του οποίου γίνεται κάθε 34''. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ