Το diversity και η συμμετοχικότητα δεν ήταν ποτέ από τα "δυνατά χαρτιά" της βιομηχανίας της ομορφιάς. Τα τελευταία χρόνια -με αργούς αλλά ελπιδοφόρους ρυθμούς- η γκάμα των αποχρώσεων των foundation μεγαλώνει και οι καμπάνιες γιορτάζουν τη διαφορετικότητα και την ασυμβίβαστη πολυμορφία.
Το πικ ήταν ο Ιούνιος του 2020, ένας μήνας σημείο αναφοράς τόσο για τον κλάδο, όσο και για ολόκληρο τον κόσμο. Το κίνημα Black Lives Matter ώθησε την ιδρύτρια του brand Uoma Beauty, Sharon Chuter, να θέσει το ζήτημα του φυλετικού ρατσισμού στην Αμερική, οργανώνοντας την πρωτοβουλία Pull Up For Change, με την οποία προκαλούσε γνωστά brands να αποκαλύψουν πόσους μαύρους υπαλλήλους απασχολούν σε υψηλόβαθμες θέσεις. Γρήγορα έγινε σαφές ότι υπήρχε χώρος για βελτίωση.
Τώρα η οργάνωση Pull Up For Change συνεχίζει το έργο της με μία νέα πρωτοβουλία με στόχο να στηρίξει τους μαύρους επιχειρηματίες. Η πρωτοβουλία Make it Black στοχεύει στην αλλαγή της αντίληψης του τι σημαίνει να είσαι μαύρος. "Η καμπάνια Make it Black προσπαθεί να ξαναγράψει την ιστορία, ανακτώντας τη λεύκη μαύρο και κάνοντας τους καταναλωτές να καταλάβουν ότι το μαύρο είναι όμορφο. Το Λεξικό είναι η μοναδική πηγή της αλήθειας όσον αφορά τον ορισμό της γλώσσας και στη συλλογική μας συνείδηση έχει εξισώσει το μαύρο ως κακό", αναφέρει το δελτίο τύπου. Στόχος είναι το Oxford English Dictionary και το Merriam Webster να αναθεωρήσουν τους ορισμούς τους. "Η γλώσσα παίζει κρίσιμο ρόλο στο πώς αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο", λέει η Chuter. "Η γλώσσα πρέπει να είναι ουδέτερη, αμερόληπτη και να αντανακλά τις τρέχουσες πραγματικότητές μας."
Η οργάνωση Pull Up For Change συνεργάστηκε με εννιά γνωστά beauty brands — Briogeo, Colourpop, Dragun Beauty, Flower Beauty, Maybelline, Morphe, NYX Professional Makeup, PUR, και Uoma Beauty —, τα οποία δημιούργησαν νέες μαύρες συσκευασίες για τα best selling προϊόντα τους. Όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις θα δοθούν στο Pull Up For Change Impact Fund, το οποίο στη συνέχεια θα τα διανείμει σε πρωτοπόρους μαύρους επιχειρηματίες.
info
makeitblack.org