Στις 3 Ιουνίου, η ιδρύτρια και CEO του UOMA Beauty, Sharon Chuter, δημιούργησε το Pull Up or Shut Up Challenge, με το οποίο καλεί τα πιο διάσημα beauty brands να αποκαλύψουν πόσους μαύρους υπαλλήλους απασχολούν. Από τότε, πληθώρα εταιρειών έχει αποδεχθεί την πρόκληση, αποκαλύπτοντας το ποσοστό των μαύρων υπαλλήλων της στο Instagram.
H Chuter εξήγησε πως το minimun θα πρέπει να είναι το 10%, ποσοστό το οποίο αντιστοιχεί στους μαύρους απόφοιτους πανεπιστημίου στην Αμερική. Πολλά brands αποδέχθηκαν την πρόκληση, αποκαλύπτοντας πως έχουν υπαλλήλους από διάφορες φυλές, ακόμα και σε υψηλόβαθμες θέσεις, ενώ άλλες παραδέχθηκαν πως χρειάζεται να κάνουν αλλαγές στο προσωπικό τους, προσλαμβάνοντας περισσότερους μαύρους υπαλλήλους.
Ακολουθούν τα ποσοστά που έδωσαν μερικά από τα πιο διάσημα brands:
Procter & Gamble Company
H Procter & Gamble Company, που έχει κάτω από την ομπρέλα της 20 διαφορετικά brands, έχει μαύρους υπαλλήλους σε υψηλόβαθμες θέσεις σε ποσοστό 13%.
Sunday Riley
Το 11,5% των υπαλλήλων του είναι μαύροι με το 9% να είναι σε υψηλόβαθμες θέσεις.
Sephora
Τα Sephora αποκάλυψαν πως το 14% των υπαλλήλων τους στην Αμερική είναι μαύροι και μόνο 6% βρίσκεται σε ηγετικές θέσεις.
Sol de Janeiro
Το συνολικό προσωπικό του αποτελείται κατά 10% από μαύρους υπαλλήλους.
Kylie Cosmetics
Το beauty brand της Kylie Jenner απασχολεί μαύρους υπαλλήλους σε ποσοστό 13%.
Briogeo
Το 19% των υπαλλήλων της εταιρείας είναι μαύροι. Το 40% μάλιστα των υψηλόβαθμων θέσεων καλύπτονται από μαύρους υπαλλήλους.