Διανύουμε την τρίτη εβδομάδα του fashion month και βρισκόμαστε ήδη στον τρίτο προορισμό μας, το Μιλάνο. Στη Νέα Υόρκη είδαμε τη φυσική υφή στα μαλλιά και το natural looking μακιγιάζ να "ψηφίζεται" σχεδόν καθολικά από τους σχεδιαστές, ενώ στο Λονδίνο είδαμε μια απρόσμενη αύξηση της δημοτικότητας του ροζ χρώματος στο μακιγιάζ και των εντυπωσιακών βικτωριανών updos. Οι σχεδιαστές στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου φαίνεται -μέχρι στιγμής τουλάχιστον- να διχάζονται με άλλους να επιλέγουν τη μινιμαλιστική οδό σε ό,τι έχει να κάνει το beauty look των μοντέλων τους και με άλλους να έχουν μια πιο μαξιμαλιστική οπτική. Ακολουθούν τα looks που ξεχώρισαν στο catwalk:
Elisabetta Franchi
Όσον αφορά το μακιγιάζ, η Elisabetta Franchi έμεινε πιστή στο κομψό, διακριτικά sultry στιλ που τη χαρίζει με την makeup artist Anna Maria Negri Brida να τονίζει τα μάτια των μοντέλων με ένα απαλό neutral smoky look και να τους χαρίζει αλαβάστρινη επιδερμίδα και πλούσια φυσικά φρύδια. Το makeup look ολοκληρώθηκε με φυσικά, καλά ενυδατωμένα χείλη.
Όσον αφορά τα μαλλιά, ο hair stylist Giovanni Iovino εμπνεόμενος από τις σύγχρονες Αμαζόνες και το ιππικό στιλ, όπως και η σχεδιάστρια, δημιούργησε sleek χαμηλές αλογοουρές με χωρίστρα στη μέση, οι οποίες όμως διαφοροποιούνταν από τα ponytails των προηγούμενων σεζόν, καθώς κατέληγαν σε πολύ ενδιαφέρουσες πλεξούδες.
Giorgio Armani
Στο show του Giorgio Armani είδαμε τα crimping hot tools να κάνουν δυναμικό comeback, με τα μοντέλα να περπατούν στο catwalk έχοντας τα μαλλιά τους πιασμένα σε σφιχτά updos, με βασικό χαρακτηριστικό τους τις crimped φράντζες. Το νεανικό αυτό χτένισμα συνδυάστηκε με καθαρό πρόσωπο και παχιές γραμμές eyeliner, ενισχύοντας το νοσταλγικό του χαρακτήρα.
Moschino
"Αυτή η σεζόν ξεκινά με το concept ενός show μέσα σε ένα show μέσα σε ένα show μέσα σε ένα show, με μία δόση ταξιδιού στο χρόνο στην πολυπλοκότητα και το μεγαλείο του πρώιμου Hollywood", αναφέρει το δελτίο τύπου του οίκου, εξηγώντας απόλυτα την συνύπαρξη τόσο πολλών διαφορετικών beauty looks στο catwalk.
Ένα από τα βασικά looks που είδαμε, αντλούσε έμπνευση από το παλιό Hollywood και χαρακτηρίζονταν από λαμπερή, αψεγάδιαστη επιδερμίδα, κατακόκκινα χείλη και εντυπωσιακές μπούκλες ή κομψά updos. Το άλλο look που είδαμε ήταν τελείως διαφορετικά και είχε artsy χαρακτήρα. Χαρακτηριζόταν από αυθαίρετες πινελιές στο πρόσωπο αλλά και το σώμα των μοντέλων και extra long wings σε έντονα χρώματα, που τόνιζαν το βλέμμα τους.
Blumarine
Με τις Y2K τάσεις να έχουν κάνει δυναμικό comeback ύστερα από την κυριαρχία των '90s trends, τα στρας στο σώμα ήταν αναμενόμενο ότι θα κάνουν κάποια στιγμή την εμφάνισή τους στο catwalk. Αυτή η στιγμή ήρθε και ο "ένοχος" δεν είναι άλλος από τον πιο young oriented οίκο, τον οίκο Blumarine. Η makeup artist Inge Grognard διατήρησε την επιδερμίδα των μοντέλων φρέσκια, ενώ τόνισε ελαφρά τα μάτια τους με ροζ σκιές και τα χείλη με ροζ gloss. Το focal point ήταν φυσικά τα στρας που σχημάτιζαν πεταλούδες πάνω από το στήθος πολλών μοντέλων.
Prada
Ο hairstylist Guido Palau μετά τα blunt κουρέματα που ενθουσίασαν το beauty κοινό την περασμένη σεζόν, επανήλθε με απρόσμενα slicked-back χτενίσματα, που δεν θύμιζαν τίποτα από ό,τι έχουμε δει τα τελευταία χρόνια.
Όσον αφορά το μακιγιάζ, η Dame Pat McGrath επέλεξε να τονίσει τα μάτια ορισμένων μοντέλων με μεταλλικές σκιές, για όλα προτίμησε ένα no makeup makeup look που χαρακτηριζόταν από λαμπερή επιδερμίδα, καλά ενυδατωμένα χείλη και πλούσια φυσικά φρύδια.
Max Mara
Το "urban - country" στιλ της συλλογής ολοκληρώθηκε με ελεύθερα επιμελώς ατημέλητα μαλλιά δια χειρός Holly Smith, τα οποία μερικές φορές είχαν καλυφθεί με μεταξωτά μαντήλια, αποτίοντας φόρο τιμής στη δεκαετία του 1950, τότε που ιδρύθηκε ο οίκος.
Σε ό,τι αφορά το μακιγιάζ, η έμφαση δόθηκε στα μάτια με τον makeup artist, Tom Pecheux, να τα τονίζει με ένα single-eyeshadow look. Η χακί matte σκιά που χρησιμοποιήθηκε κολάκευε εξαιρετικά τα πράσινα και καφέ κομμάτια της συλλογής, ενώ η λαμπερή επιδερμίδα, το μίνιμαλ ρουζ και τα glossy χείλη επέτρεπαν στα μάτια να είναι το κέντρο της προσοχής.
Alberta Ferretti
Η Alberta Ferretti βρήκε τη χρυσή τομή μεταξύ της χωρίστρας στο πλάι και εκείνης στο κέντρο. Τα μαλλιά των μοντέλων είχαν χωριστεί χωρίς κάποια ιδιαίτερη συμμετρία στο κέντρο, δημιουργώντας μια off-center χωρίστρα, πριν πιαστούν πίσω σε χαμηλά chignons από τον hairstylist Sebastien Richard. Εμπνεόμενος από το μίνιμαλ στιλ που χαρακτηρίζει της δημιουργίες της σχεδιάστριας, ο makeup artist Petros Petrohilos διατήρησε τα πρόσωπα των μοντέλων φρέσκα και τα φρύδια τους φυσικά πλούσια, τονίζοντας ελαφρώς τα μάτια τους με μία σκιά σε taupe χρώμα.
No.21
Ο makeup artist Luciano Chiarello δημιούργησε αυστηρά smoky eye looks με έντονα wings και διακριτική λάμψη στην εσωτερική γωνία από ασημί σκιά με μεταλλικό φινίρισμα. Το αποτέλεσμα; Ένα εντυπωσιακό σύγχρονο goth look. O hairstylist Paolo Soffiatti ήρθε σε πλήρη αντίθεση με το μαξιμαλιστικό μακιγιάζ, αφήνοντας τα μαλλιά των μοντέλων ελεύθερα και ενισχύοντας τη φυσική υφή τους -μια στιγμή déjà vu από την Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης.
Missoni
Η έμπνευση του beauty look των μοντέλων στην παρουσίαση της νέας συλλογής Missoni φαίνεται πως αντλούσε έμπνευση από τις γυναίκες της δεκαετίας του 1970 και τον δυναμισμό που τις χαρακτήριζε. Οι χωρίστρες στη μέση, οι αυστηρές -σχεδόν γεωμετρικές- full αφέλειες, τα ολόισια μαλλιά και το φυσικό barely there μακιγιάζ ήταν τα βασικά στοιχεία του.
Fendi
Για τον οίκο Fendi, ο hairstylist Guido Palau δημιούργησε για μερικά μοντέλα cornrows που κατέληγαν σε χαμηλά buns, ενώ σε άλλα άφησε τα μαλλιά τους ελεύθερα δημιουργώντας έντονες πλαϊνές φράντζες, οι οποίες στη συνέχεια στερεώθηκαν πάνω από τα αφτιά με χρυσά hair clips. H συμβολή του makeup artist Peter Philips στο beauty look ήταν η λαμπερή, φρέσκια επιδερμίδα που χάρισε στα μοντέλα και τα πλούσια φυσικά φρύδια.