Valentino | Η πρώτη συλλογή μακιγιάζ του οίκου είναι εδώ και είναι όσο πολυτελής φαντάζεστε

Μια πρώτη ματιά στη νέα συλλογή.

Έχουν περάσει 61 χρόνια από τότε που ο Valentino Garavani ίδρυσε τον οίκο Valentino, συστήνοντας στον κόσμο τη δική του εκδοχή του ιταλικού στιλ: πλούσια φλοράλ, σοφιστικέ σιλουέτες και -φυσικά- ευφάνταστα σχέδια στο χαρακτηριστικό κόκκινο χρώμα του fashion house. Ο διάσημος οίκος που εδώ και έξι δεκαετίες θεωρείται ένα από τα κυρίαρχα ονόματα στη μόδα, φιλοδοξεί να αφήσει τώρα το αποτύπωμά του και στο χώρο της ομορφιάς, λανσάροντας την πρώτη του συλλογή μακιγιάζ.

Valentino | Η πρώτη συλλογή μακιγιάζ του οίκου είναι εδώ και είναι όσο πολυτελής φαντάζεστε

Η νέα συλλογή είναι ένα πολυτελές σύνολο προϊόντων μακιγιάζ προσεκτικά σχεδιασμένη από τον δημιουργικό διευθυντή του οίκου, Pierpaolo Piccioli έτσι ώστε να αποτελέσει μέσο έκφρασης για κάθε makeup addict. "Η σειρά Valentino Beauty είναι ανθρώπινη ομορφιά", αναφέρει το δελτίο τύπου. "Πρόκειται για couture μακιγιάζ ανοιχτό σε όλα τα φύλα, τις ηλικίες και τις κουλτούρες". Αυτό είναι έκδηλο και στην καμπάνια που γύρισε μάλιστα ο ίδιος ο Piccioli, στην οποία πρωταγωνιστούν 16 μοντέλα από διαφορετικά backgrounds με ένα μόνο κοινό στοιχείο, το κραγιόν Rosso Valentino. 

Valentino Beauty

Στη νέα συλλογή απαντάται μια εντυπωσιακή ποικιλία 40 διαφορετικών αποχρώσεων foundation, ωστόσο κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι τα mastepieces της είναι τα κραγιόν Rosso Valentino, τα οποία διατίθενται σε μια μεγάλη ποικιλία αποχρώσεων ανάμεσά τους και πολλές κόκκινες. H συλλογή περιλαμβάνει επίσης 8 διαφορετικές παλέτες σκιών, mascara, πούδρες, υγρά highlighters, bronzers και loose glitter, όλα σε υπέρκομψες συσκευασίες στο signature κόκκινο χρώμα του οίκου.

Το stand out κομμάτι της συλλογής είναι το δίχως άλλο το "Go-Clutch," ένα ιβρύδιο αξεσουάρ-μακιγιάζ, σχεδιασμένο από τον Piccioli. Το mini κόκκινο clutch, το οποίο είναι μικρότερο από ένα iPhone, χωρά μία πούδρα και ένα mini κραγιόν, ενώ μπορεί να κρεμαστεί στον ώμο με μια κομψή χρυσή αλυσίδα. Πρόκειται για το πιο ακριβό κομμάτι της συλλογής ($235), το οποίο έκανε το ντεμπούτο του στο show του οίκου για την ανοιξιάτικη συλλογή του 2017.  

Πιστός στη δέσμευσή του για ένα πιο βιώσιμο μέλλον, ο οίκος σχεδίασε όλα τα κραγιόν και τις παλέτες του έτσι ώστε να είναι refillable