"It's makeup made to feel good in": Με αυτήν την τόσο απλή φράση η Selena Gomez κατάφερε να εξηγήσει πλήρως το όραμά της πίσω από τη δημιουργία του δικού της beauty brand. Ύστερα από ένα μήνα επιτυχημένης πορείας στην Αμερική, η Rare Beauty έρχεται την 1η Ιουλίου στην Ευρώπη αποκλειστικά στα καταστήματα Sephora.
Στόχος των προϊόντων Rare Beauty είναι να αναδείξουν τη μοναδική ομορφιά κάθε makeup lover, αποβάλλοντας την ιδέα της "τελειότητας". Όπως λέει η ίδια, ήθελε να δημιουργήσει ένα εμπορικό σήμα ομορφιάς που να υπερβαίνει τα φυσικά προϊόντα, να βοηθά τους ανθρώπους να αισθάνονται "αυτοπεποίθηση και γιορτάζει αυτό που τους κάνει μοναδικούς. Η ίδια συζητά ανοιχτά τον "μύθο της ομορφιάς" και τις µη ρεαλιστικές προσδοκίες που έχει θέσει η κοινωνία και είναι αδύνατο να επιτευχθούν. Αντί να προσπαθεί να φτάσει "το τέλειο", η Rare Beauty χρησιμοποιεί το μακιγιάζ ως ένα εργαλείο για να γιορτάσει ό,τι κάνει τους ανθρώπους μοναδικούς.
Μέσα σε ένα χρόνο από το αρχικό της λανσάρισμα, η Rare Beauty έχει αποκτήσει μια μεγάλη γκάμα προϊόντος με ιδιαίτερη μίνιμαλ αισθητική, μέσα στην οποία συναντά κανείς ανάλαφρα foundations, μολύβια φρυδιών, eyeliner, υγρά ρουζ, highlighters, concealers, mists και προϊόντα για τα χείλη.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι ήδη από το αρχικό λανσάρισμα του brand, ένα ποσοστό όλων των πωλήσεων, καθώς και τα κεφάλαια που συγκεντρώνονται από τους εταίρους, αφιερώνονται στο Rare Impact Fund που αποσκοπεί στην αύξηση της πρόσβασης σε πόρους ψυχικής υγείας. Το ταμείο Rare Impact Fund ανακοίνωσε πρόσφατα έναν φιλόδοξο στόχο να συγκεντρώσει 100 εκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια των επόμενων 10 ετών για να βοηθήσει στην αντιμετώπιση των ελλείψεων στις υπηρεσίες ψυχικής υγείας για τις υποεξυπηρετούμενες κοινότητες, γεγονός που θα το κάνει ένα από τα μεγαλύτερα γνωστά ταμεία για την υποστήριξη της ψυχικής υγείας.