Rosie Inc | Μια πρώτη ματιά στο beauty brand της εγκυμονούσας Rosie Huntington-Whiteley

Τόσο η φιλοσοφία της, όσο και η προσεκτικά επιλεγμένη γκάμα προϊόντων και οι sustainable συσκευασίες κάνουν το Rosie Inc να ξεχωρίζει από τα άλλα celebrity brands.

Ζούμε σε μια εποχή που αν είσαι δημόσιο πρόσωπο στο Hollywood, είναι σχεδόν με μαθηματική ακρίβεια βέβαιο πως θα έχεις και το δικό σου beauty brand. Η πιο πρόσφατη celebrity που έρχεται να προστεθεί στη λίστα με τις celebrity επιχειρηματίες που δραστηροποιούνται στο χώρο της ομορφιάς είναι η Rosie Huntington-Whiteley, η οποία ύστερα από πολλούς μήνες teasing λανσάρει τελικά το brand της, Rosie Inc στις 27 Αυγούστου.

Μπορεί να είναι η πιο πρόσφατη προσθήκη στη λίστα, δεν είναι όμως η πιο αδιάφορη. Αυτό γιατί η Rosie έχει μεγάλη εμπειρία στο χώρο. Πέρα από το γεγονός ότι έχει συνεργαστεί με κορυφαίους makeup artists στα backstage των fashion shows, που συμμετείχε, έχει κάνει και πολλά collabs με μεγάλα beauty brands, όπως τα Hourglass Cosmetics, Resorè και Sunnies Face. Έχει σχεδιάσει επίσης νεσεσέρ για το Hunting Season, έχει πάρει συνέντευξη από beauty moguls, όπως η Kylie Jenner και η Huda Kattan, ενώ είχε και τη δική της σειρά μακιγιάζ στα Marks & Spencer.

Διαβάστε Επίσης

Σε αντίθεση με άλλους celebrities, που απλά "δίνουν" το όνομά τους σε ένα brand, η Rosie ήθελε να έχει τη μεγαλύτερη δυνατή συμμετοχή στη δημιουργία του. "Υπάρχουν celebrities, όπως η Kylie, η Kim και η Rihanna, που έχουν λανσάρει σειρές, που μοιάζουν αυθεντικές και καλοδουλεμένες", λέει. "Και μετά υπάρχουν άλλες που μοιάζει πως κάνουν μια σειρά, απλά επειδή είναι της μόδας. Ένιωσα πως αν επρόκειτο να λανσάρω ένα brand, ήθελα να είναι κάτι παραπάνω από ένα celebrity brand, παραπάνω από το να βάλω το όνομά μου σε ένα προϊόν και να κάνω ένα meeting το μήνα. Ήθελα να δεσμευτώ και να αλλάξω την καριέρα μου. Να γίνω ιδρύτρια ενός brand".

Rosie Inc

Rosie Inc

Το Rosie Inc ξεκίνησε το 2018 σαν μια διαδικτυακή πλατφόρμα με συνεντεύξεις και άρθα με ενδιαφέροντα μυστικά ομορφιάς. "Ήθελα να λανσάρω προϊόντα πολύ πριν λανσαριστεί η ιστοσελίδα, αλλά ήθελα να το κάνω με έναν αυθεντικό τρόπο και να πάρω το χρόνο μου για να μάθω πώς χτίζεις μια σειρά προϊόντων", λέει.

Το πρώτο drop του Rosie Inc είναι όμως πλέον γεγονός και η ίδια δεν θα μπορούσε να είναι περισσότερο ενθουσιασμένη. "Θα με νιώθετε μέσα στο brand, θα ξέρετε ότι έχει την υπογραφή μου. Αλλά δεν ήθελα να στηρίζεται σε εμένα και το όνομά μου. Ήθελα να είναι ένα brand που θα στηρίζεται στα προϊόντα του", εξηγεί. 

Το πρώτο λανσάρισμα περιλαμβάνει προϊόντα μακιγιάζ, όπως concealer, ρουζ και brow gels, αλλά και προϊόντα περιποίησης, όπως ένα toner με ΑΗΑ και BHA ιδανικό για ακνεϊκά δέρματα σαν το δικό της και ένα μεταξένιο serum με σκουαλένιο, βιταμίνη C και υαλουρονικό οξύ. Με άλλα λόγια, το πρώτο λανσάρισμα είναι πολύ Rosie. "Στην κανονική μου ζωή, δεν θα με δείτε με κάποιο πολύ έντονο και τολμηρό look", λέει. "Θέλω να δείχνω υγιής, λαμπερή και όμορφη - δηλαδή η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μου και αυτό είναι κάτι μοναδικό για τον καθένα".

Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του brand είναι οι aesthetically pleasing και ταυτόχρονα βιώσιμες συσκευασίες από 25% ανακυκλωμένο πλαστικό. Κάπου εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι πολλές συσκευασίες, όπως εκείνη του ρουζ, είναι refillable.

Διαβάστε Επίσης