Estée Lauder | Η γυναίκα που άλλαξε για πάντα τη βιομηχανία της ομορφιάς

Μια αναδρομή στην ιστορία του εμβληματικού ομώνυμου brand με αφορμή τα 75α γενέθλιά του.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Η κα. Estée Lauder ήταν πολλά παραπάνω από μία τυχερή επιχειρηματίας. Έχοντας μια έμφυτη κατανόηση για το "τι είναι αυτό που θέλουν οι γυναίκες", ούσα μύτη της αρωματοποιίας και πρωτοπόρος στην περιποίηση της επιδερμίδας, αλλά και εξαιρετική marketer, ήταν η γυναίκα που άλλαξε για πάντα τη βιομηχανία της ομορφιάς. 

Δεκαετίες πριν από την εμφάνιση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η κ. Estée Lauder πραγματοποιούσε καμπάνιες από στόμα σε στόμα. Το μότο της ήταν "Telephone, Telegraph, Tell a Woman.” Πίστευε πως οι γυναίκες στις οποίες άρεσαν τα προϊόντα της, θα τα διέδιδαν και στον περίγυρο τους. Πίστευε πως για να πραγματοποιήσεις μια πώληση, έπρεπε να αγγίξεις την καταναλώτρια, να της δείξεις τα αποτελέσματα στο πρόσωπό της και να της εξηγήσεις τα προϊόντα.

Με αφορμή τα 75α γενέθλια του ομώνυμου brand, ακολουθούν μερικοί σταθμοί-κλειδιά της εμβληματικής ιστορίας του:

1946 | Η ίδρυση του brand

Estée Lauder | Η γυναίκα που άλλαξε για πάντα τη βιομηχανία της ομορφιάς

Αποφασισμένη να διαθέσει τα προϊόντα της στα πιο πολυτελή και εξειδικευμένα καταστήματα, το 1947, η κ. Estée Lauder κατάφερε να πείσει τους αγοραστές του Saks Fifth Avenue να γίνουν το πρώτο πολυκατάστημα το οποίο να διαθέτει τη μάρκα Estée Lauder. Το 1960, μετά από πολλαπλές προσπάθειες, η κ. Estée Lauder "έκλεισε" τον πρώτο της πελάτη στο εξωτερικό, τα Harrods του Λονδίνου. Αξίζει να σημειωθεί ότι σήμερα τα προϊόντα της μάρκας Estée Lauder πωλούνται σε περισσότερες από 150 χώρες του κόσμου.

1953  | Η μεγάλη αλλαγή στην αρωματο-βιομηχανία

Έως και τη δεκαετία του 1950, οι περισσότερες γυναίκες χρησιμοποιούσαν άρωμα μόνο για ειδικές περιστάσεις. Το 1953, η Estée δημιούργησε το Youth-Dew, ένα έλαιο μπάνιου το οποίο χρησιμοποιούταν και ως άρωμα, επηρεάζοντας για πάντα την πορεία της αρωματο-βιομηχανίας.

1956 | Η δημιουργία της πρώτης πολυτελούς κρέμας περιποίησης επιδερμίδας

estee lauder

Το 1956, η κυρία Estée Lauder δημιούργησε τη Re-Nutriv, την πρώτη πολυτελή κρέμα παγκοσμίως. Η ακριβή της σύνθεση ήταν τόσο μοναδική που φυλάχτηκε σε μυστικό θησαυροφυλάκιο. Η κ. Estée Lauder ανέτρεψε τα δεδομένα πουλώντας την κρέμα Re-Nutriv για 115$, όταν η μέση τιμή αγοράς μιας ενυδατικής κρέμας ήταν $10. Μέχρι τότε, κανείς δεν συνήθιζε να πληρώνει τέτοια ποσά για μια κρέμα προσώπου. 

Δεκαετία του 1950 | Η εξέλιξη του "Gift with Purchase"

Πηγαίνοντας την ιδέα των δωρεάν προϊόντων ένα ακόμη βήμα παραπέρα, η κ. Estée Lauder πρωτοπόρησε προσφέροντας στους πελάτες της ένα γενναιόδωρο δείγμα των αγαπημένων τους προϊόντων, δίχως την απαίτηση αγοράς αλλά με την πεποίθηση πως εάν μια καταναλώτρια δοκιμάσει το προϊόν, θα επιστρέφει πάντοτε και θα παραμείνει πιστή πελάτισσα της μάρκας. Σήμερα, το "Gift with Purchase", παραμένει μία από τις πιο ευρέως εφαρμοσμένες πρωτοβουλίες δειγματισμού που πέτυχε η κ. Estée Lauder.

1962 | Το λανσάρισμα της πρώτης συλλογής μακιγιάζ

Ενώ άλλες εταιρείες καλλυντικών λάνσαραν μία απόχρωση τη φορά, η κ. Estée Lauder το 1962 λάνσαρε την ολοκληρωμένη συλλογή The Evening Makeup, έτσι ώστε κάθε γυναίκα να μπορεί να βρει την απόχρωση που της ταιριάζει. Αξίζει να σημειωθεί ότι σήμερα τα Pure Color Lipsticks διατίθενται σε περισσότερες από 100 αποχρώσεις.

1964 | Η μετατροπή των compacts σε συλλεκτικά αντικείμενα

Το 1964, η κ. Estée Lauder παρουσίασε το πρώτο της compact solid άρωμα, ένα φακελάκι κρέμας Youth-Dew. Στη συνέχεια και κάθε χρόνο παρουσίαζε νέα σχέδια compact, όπου το 1967 λάνσαρε το κομψό 24ων καρατιών επίχρυσο Golden Alligator Reusable Compact, το απόλυτο αξεσουάρ ομορφιάς για compact πούδρα. Σήμερα, υπάρχουν περισσότερα από 1.700 συλλεκτικά compact στην παρακαταθήκη του Ομίλου Estée Lauder Companies με νέα σχέδια να συνεχίζουν να λανσάρονται κάθε χρόνο.

1982 | Το λανσάρισμα του εμβληματικού Night Repair 

estee lauder

Το 1982, λανσάρεται ο Night Repair, ο πρώτος ορός επανόρθωσης κατά τη διάρκεια της νύχτας στη βιομηχανία της ομορφιάς και το πρώτο προϊόν ομορφιάς που περιείχε υαλουρονικό οξύ. Σήμερα, το Advanced Night Repair παραμένει ένα από τα κορυφαία σε πωλήσεις προϊόντα περιποίησης επιδερμίδας. Η σύνθεση έχει εξελιχθεί μόνο 4 φορές στα 38 χρόνια της ιστορίας της. Το 2020, εμπνευσμένη από μια νέα ανακάλυψη στον επιστημονικό τομέα της Επιγενετικής, η Estée Lauder παρουσίασε το Advanced Night Repair Synchronized Multi-Recovery Complex— για γρήγορη ορατή επανόρθωση και Δύναμη Νεανικής-Αναγέννησης.